پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش:
با حضور مدیریت اداره ورزش و جوانان کازرون جلسه ویژه امور ورزش بانوان شهرستان کازرون با دعوت از نایب رئیسان هیئتهای ورزشی به منظور بررسی وضعیت موجود ورزش بانوان و برنامه ریزی برای انجام بهتر امور در محل اداره ورزش و جوانان کازرون برگزار شد.

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون، در این جلسه عباس حسین پور ضمن تقدیر از سرکار خانم ستونی زاده بیان کرد: خانواده سالم متأثر از حضور زن سالم در زندگی است و زنان سالم می توانند جامعه ای سالم بسازند. ایشان در خصوص برنامه ریزی ویژه در ورزش بانوان تصریح کرد: حضور مربیان کارت دار و معتقد و نیز لزوم دارا بودن کارت بیمه ورزشی از سوی کلیه ورزشکاران و مربیان، رعایت شئونات اخلاقی در حریم ورزش، پرهیز از حواشی آسیب زا، نظارات روزانه و لحظه ای بر اماکن و باشگاه های ورزشی، توجه ویژه به امنیت ورزشکاران، ارتباط نزدیک با خانواده ها، جلوگیری از فعالیت کلاسهای خلاف قانون مانند (رقص، تکنو و…) می تواند باعث جذب حداکثری بانوان شایسته کازرون در ورزش شود.

خانم ستونی زاده مسئول امور ورزش بانوان کازرون نیز ضمن تقدیر از مدیریت ورزش شهرستان و ارائه گزارش از مجموعه فعالیتهای حوزه بانوان گفت: به صورت جدی و رسمی حوزه بانوان را فعال کرده ایم و فعالیت کلیه هیئتهای ورزش و باشگاه ها با نگاه نظارتی و حمایتی مورد بررسی است و با تمام توان طبق قانون و نیز بر اساس درخواست عمومی بانوان از فعالیت کلاسهای خلاف قانون جلوگیری خواهیم کرد.

در پایان نیز خانم ستونی زاده ضمن تقدیر از باشگاه هدف کازرون خبر از برگزاری یک دوره مسابقات بومی و محلی بمناسبت هفته تربیت بدنی و  ورزش و دفاع مقدس در روز پنجشنبه مورخ 16/07/94 داد.  

نویسنده: سرویس ورزشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹