پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۱۶۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱
عباس حسین پور مدیریت اداره ورزش و جوانان کازرون به همراه جمعی از پیشکسوتان ورزش با حجت الاسلام و المسلمین خرسند امام جمعه محترم شهرستان کازرون دیدار کردند

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون، در این نشست صمیمی ابتدا مدیریت ورزش شهرستان کازرون گزارش عملکرد سه ماهه حوزه مدیریت خود را در تابستان 94 در بخشهای ورزشی ، فرهنگی و عمرانی بیان کرد که مورد توجه امام جمعه محترم قرار گرفت. حسین پور در بخشی از سخنان خود بیان کرد: پیوند ناگسستنی جامعه با روحانیت و استفاده مفید از آموزه های اسلامی سبب شده است امروز در جایگاه عزت باشیم.

دیدار مدیریت ورزش و جوانان شهرستان با امام جمعه کازرون

حاج آقا خرسند امام جمعه مردمی شهرستان کازرون نیز ضمن خیر مقدم و تقدیر از زحمات عباس حسین پور در دور جدید مدیریت ورزش شهرستان بیان کرد: مردم داری، روابط انسانی به دور از تحکم، تلاش صادقانه و  بهره گیری از تجربیات ناب مدیریتی، استفاده حداکثری از توان مردم و خیرین مشتاق، توجه به توسعه روز افزون ورزشهای همگانی و ترویج نشاط  در جامعه، باعث موفقیت در عرصه مدیریت ورزش می شود. ایشان خطاب به مدیریت ورزش و جوانان تصریح کرد: تجربیات مدیریتی حضرتعالی و تعاملات گسترده شما با خیرین و استفاده حداکثری از مردم در نقش آفرینی های متعدد شایسته تقدیر است و سعی کنید مانند گذشته با  در نظر گرفتن عدالت در توجه به تمامی رشته های ورزشی، آن دسته از ورزشهایی که همواره کازرون در آنها در کشور سرآمد بوده است را به صورت مجدد احیا کنید. ایشان در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی  دست اندرکاران جامعه ورزشی کازرون، خواستار رعایت شئونات اخلاقی و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود مردمی در مساجد، پایگاه ها و تشکل های مردمی شد. 

نویسنده: سرویس ورزشی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Germany
|
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
0
2
برای سوال هست این اقای حسین پور واقعا کی هست و از کجا اومده همه اخبار شده حسین پور مگه قراره ایشون برای ریساست جمهوری اسم بنویسه واقعا جریان چی هست روسای همه ادارت خدمت امام جمعه میرن همه میرن قبور شهدا همه کار می کنن همه فعالیت می کنن همه هستند اما ......واقعا مصاحبه ای کنید و همه چیز برای من مشخص کنید و بگید ایشون کی هست و چکاره هست و....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
0
1
متاسفانه تفكرات جهان سومي هميشه در كازرون حرف اول را ميزنه
دادن 4 دست گرمكن ورزشي نه
شق القمره و نه لازم به رسانه اي كردن
آقاي حسين پور اگر راست ميگه بازديدي هم از زادگاه خودش يعني روستاي محروم كنده اي داشته باشه
یبببل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
0
0
سلام
دوستان این سوالتون رواز .... والیاس محمدی فرماندار سابق کازرون بپرسید اونها بهتر از هرکسی ایشون رومی شناسند
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
0
از دیگه چه خبری است؟؟؟ روسای ادارات روزی نیست که با مسئولین دیدار و جلسه نداشته باشند. شاید خبری در راه است.
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
0
0
از این دیدارها روزی 5 الی 10 دیدار در دانشگاه اتفاق می افتد. علاوه بر این در دانشگاهها روزی در حدود 10 برنامه به مناسبت های مختلف صورت می گیرد. این که نشد خبر. کازرون خبر و در کل رسانه های کازرون شده کمیته امداد و اداره ورزش ودر ادارات دیگر هیچ اتفاقی نمی افتد؟؟؟
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
اگر می بینید در کازرون نما و یا کل رسانه های کازرون اخبار کمیته امداد و یا اداره ورزش و جوانان بیشتر به چشم می خورد، این را به حساب عیب این دو اداره نباید گذاشت. در حقیقت این کم کاری روابط عمومی سایر ادارات است که اولا اهمیت رسانه ها و اطلاع رسانی را به خوبی درک نکرده اند و دوم شاید دانستن را حق مردم نمی دانند. برخی روابط عمومی ها هم اخبار خود را صرفا از طریق یک رسانه خاص منعکس می نمایند که به اعتقاد ما این هم نوعی بی توجهی به سلایق و دیدگاه های مختلف است چون هر رسانه مخاطبان خاص خود را دارد و دانستن حق همه است
به نظر می رسد شما ضمن اینکه باید از این اقدام روابط عمومی کمیته امداد و اداره ورزش و جوانان خوشحال باشید، به عنوان یک  مخاطب باید خواهان این باشید که روابط عمومی دیگر ادارات هم به انعکاس اخبار و فعالیت های خود اقدام کنند؛ حتی اگر این فعالیت ها در حد دادن چند دست گرمکن ورزشی باشد. مطمئن باشید رسانه ای شدن اخبار فعالیت ها و دریافت بازخوردها، خود به تلاش ادارات و نهادها جهت فعالیت بهتر و موثرتر و افزایش کیفیت خبر نیز کمک خواهد کرد.
شاد باشید
علی بحرانی - مدیرکازرون نما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳