پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵
فرماندار کازرون خبر داد:
فرماندار شهرستان کازرون گفت: نیروهای فنی اتوبوسرانی کازرون، پنج دستگاه اتوبوس درون شهری را بازسازی و مجددا به چرخه ناوگان اتوبوسرانی این شهر اضافه کردند.

به گزارش کازرون نما، حمید رضا گرامی، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نیروهای فنی اتوبوسرانی کازرون، توانستند با امکانات اندکی که در اختیار داشتند و با کمترین هزینه کاری ارزشمند انجام دهند . 
وی بیان کرد: این حرکت ارزشمند درچارچوب تحقق اقتصاد مقاومتی است وبیانگر دلسوزی و توانمندی نیروهای اتوبوسرانی کازرون است . 
رییس اتوبوسرانی کازرون هم اظهار داشت: هم اینک 41 دستگاه اتوبوس واحد در امر جابه جایی مسافران این شهرستان فعال است که از این تعداد 9دستگاه از رده خارج هستند. 
محسن پیران افزود:باتوجه به ضعیف بودن توان مالی مجموعه اتوبوسرانی کازرون،نیروهای فنی این اتوبوسرانی،پنج دستگاه از اتوبوس های از رده خارج شده را بازسازی کردند وگروه هنرمندان گرافیکی دانشگاه سما کازرون نقاشی این اتوبوس ها را در مدت 50 روز انجام دادند.
وی گفت: اعتباری که باید برای بازسازی این تعداد اتوبوس هزینه می شد یک میلیارد ریال برآورد شده بود اما این کار با صرف 240 میلیون ریال به انجام رسید.
پیران افزود: نقاشی هایی که بر روی اتوبوس ها انجام شده از سبک های مختلف و شاد است و هدف ما این بود که بتوانیم شادی بیشتر را در دل مردم شهر ایجاد کنیم و شهروندان نیز از این حرکت خوب قدردانی کردند.
او بیان کرد: برای کاستن از هزینه ها، امیدواریم که بازسازی این اتوبوس ها الگویی باشد برای سایر شهرستان ها.

منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳