پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۱۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۶
فرمانده انتظامی کازرون در جمع دانش آموزان دبیرستان حاج حسین احمدی
به مناسبت هفته نیروی انتظامی، فرمانده ی انتظامی شهرستان کازرون بین دانش آموزان دبیرستان حاج حسین احمدی حضور یافت.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، سرهنگ مهرداد مشوق، فرمانده ی انتظامی شهرستان کازرون، به همراه کاظم عباسی، مدیر آموزش و پرورش کازرون و جمعی از معاونان و پرسنل آموزش و پرورش و نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع دانش آموزان دبیرستان حاج حسین احمدی حضور یافتند.  


پلیس ما پلیس جامعه محور است + عکس

سرهنگ مشوق با تبریک عید غدیر و ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی 140 ماموریت مختلف از نقاط صفر مرزی تا دورترین نقاط کشور به عهده دارد و این ماموریت ها با همکاری مابین سازمان ها و ارگان ها انجام می شود.

فرمانده منطقه انتظامی کازرون اضافه کرد: پلیس ما پلیس جامعه محور است، یعنی امنیت را برای جامعه با استفاده از اقشار مختلف جامعه تأمین می کند.

پلیس ما پلیس جامعه محور است + عکس

وی افزود: پلیس ما امروز ابزار دست حاکمیت برای اعمال فشار نیست بلکه درصدد ایجاد آرامش و امنیت روانی و اجتماعی در حوزه های مختلف برای آحاد مردم است.

مشوق با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن بیان داشت: در مقابله با تهاجم فرهنگی آحاد مردم با نیروهای انتظامی در یک سنگرند بخصوص معلمین عزیز و اساتید محترم دانشگاه به عنوان افسران فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی به جوانان هشدار داد که مراقب باشند و فریب افراد سود جو و دشمنان را نخورند. و بر مراقبت در رفتارهای اجتماعی تأکید کرد و رفتار با وقار و مودبانه و سنگین در اجتماع توسط جوانان را خواستار شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون همچنین در سخنان خود در مورد ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان نسبت به مسایل روز، مطالبی را بیان کرد.

در ادامه حکمت ورع، معاون پرورشی آموزش و پرورش کازرون، در جمع دانش آموزان گفت: امنیت، آسایش، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت های خستگی ناپذیر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است و همه مردم و مسئولان مدیون این همت و تلاش هستند.


پلیس ما پلیس جامعه محور است + عکس

وی بیان داشت: نیروی انتظامی در ارتقای آرامش و امنیت مردم در جامعه نقش مهمی ایفا می کنند و این قابل تقدیر است.

شایان ذکر است که از فرمانده نیروی انتظامی کازرون به مناسبت هفته ناجا نیز در جمع دانش آموزان تقدیر شد.  

نویسنده: ایمان مرتجز
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
0
0
سلام خداوند عزیزان فرهنگی ونیروی انتظامی عزیزودوست داشتنی ما را نگهداردو همیشه سلامت باشدوما مدیونشان هستیم خدا نهگدار تان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹