پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۱۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸
به مناسبت بزرگداشت عید غدیر خم و هفته تربیت بدنی:
پس از چند هفته برنامه ریزی و هماهنگی های تبلیغاتی موثر و فعالیت شبانه روزی کارگروه اجرایی اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون در صبح روز جمعه مورخ 10/7/94 مصادف با عید سعید غدیر خم همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ولایت شهرستان کازرون به مناسبت بزرگداشت عید سعید غدیر خم و هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون، پس از چند هفته برنامه ریزی و هماهنگی های تبلیغاتی موثر و فعالیت شبانه روزی کارگروه اجرایی اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون در صبح روز جمعه مورخ 10/7/94 مصادف با عید سعید غدیر خم همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ولایت شهرستان کازرون به مناسبت بزرگداشت عید سعید غدیر خم و هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.

در این همایش جمعیت چند هزار نفری از مردم ورزش دوست کازرون صبحی با نشاط را با انجام پیاده روی که از میدان گلهای داوودی تا ورزشگاه کوی علیا طراحی شده بود با شور و اشتیاق مثال زدنی راه رفتند و در انتهای مسیر به صورت منظم و با دریافت برگه های قرعه کشی در محل تجمع نهایی در ورزشگاه کوی علیا در کنار مسئولین شاهد برنامه های با نشاطی از سوی هیات های ورزشی و کمیته ی اجرایی 35 نفره اداره ورزش و جوانان بودند.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ولایت کازرون برگزار شد.

این همایش بزرگ با استقبال پرشور مردم و مسئولین همراه بود که در قالب خود علاوه بر انجام پیاده روی به طول 4 کیلومتر از سوی شرکت کنندگان فرصتی ایجاد شد تا هیات های ورزشی مانند دوچرخه سواری، اسکیت، کونگ فو، کمیته صبحگاهی، ورزش های هوایی و... نمایش مناسبی از توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.

در جایگاه برگزاری مراسم ابتدا عباس حسین پور مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون ضمن استقبال از شرکت کنندگان و تبریک عید سعید غدیر خم از تمامی دست اندرکاران برگزاری همایش تقدیر و تشکر کرد و در اشاره به حوادث اخیر منطقه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حاجیان در حادثه منا گفت: آل سعود با بی کفایتی و سو مدیرت خود در جایی که باید امن ترین و پاکترین جلوه گاه حضور مسلمانان باشد، مرتکب خطایی شد که برای چندمین بارجهان اسلام را به سوگ نشاند و لعنت خدا بر آل سعود و پیروانش باد.

حسین پور ضمن تقدیر از امیر سرتیپ عسکری فرماندهی ارتش کازرون، یاد 202 شهید ولایت مدار ارتش کازرون را گرامی داشت و بیان کرد: خرسندیم که ارتش مقتدر کازرون امروز در قالب کمیته اجرایی برگزاری در کنار سایر مسئولین محترم شهرستان از ادارات آب، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، شهرداری، اورژانس، حلال احمر، پلیس راهنمایی و رانندگی و... زمینه اجرای باشکوه این همایش را با همدلی و تلاش فراهم کردند.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ولایت کازرون برگزار شد.

مدیریت اداره ورزش و جوانان تقدیر ویژه ای از جناب سرهنگ مشوق فرماندهی انتظامی شهرستان داشت و تصریح کرد: فرماندهی انتظامی کازرون و پرسنل مقتدر آن نهاد انتظامی زمینه های برگزاری امن و آرام این همایش را فراهم کرد که شایسته ی تقدیر هستند. حسین پور با نام بردن از کمیته ی 35 نفری اجرایی اداره ورزش و جوانان بیان کرد: قریب به یک ماه است که به صورت جدی درگیر برنامه ریزی برای انجام این همایش هستیم و این پیاده روی بیستمین پیاده روی دو دور حضور اینجانب در مدیریت ورزش است که این بار نمایش بزرگی از توان تعاملاتی و تبلیغاتی اداره ورزش را در بکارگیری به روزترین فن آوری های تبلیغی به نمایش گذاشتیم .

حسین پور در پایان ضمن طلب حلالیت از مردم خبر از سفر خود به کربلای معلی در جمعه آینده را داد.

در بخش دیگری از مراسم و قبل از برگزاری مراسم قرعه کشی، امیرسرتیپ عسکری نیز ضمن تبریک عید غدیر خم و تقدیر از عباس حسین پور و تیم اجرایی اداره ورزش و جوانان کازرون در خصوص نقش ورزش های همگانی مانند پیاده روی، نکات و صحبت های مفیدی را ارایه کرد.

در پایان نیز با حضور مسئولین ارشد شهرستان مانند حجت الاسلام والمسلمین لطفی دادستان محترم و ریاست دادگستری و امیر سرتیپ عسکری مراسم قرعه کشی جوایز برگزار شد و به قید قرعه به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا گردید.

جوایز اداره ورزش و جوانان کازرون شامل سفرهای هوایی به کربلای معلی و مشهد مقدس، 28 دستگاه دوچرخه کوهستان بود که ازمحل کمک های خیرین تامین شده بود.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ولایت کازرون برگزار شد.

از بخشهای مهم این همایش حضور ارزشمند خیرینی مانند حاج عباص صحرایی زاده، زهرایی، برادران خجسته و رضایی بود که از سوی اداره ورزش و جوانان مورد تقدیر ویژه قرار گرفتند/

از سوی اداره ورزش و جوانان مقرر شد در روز دوشنبه آینده از کمیته 35 نفری اجرایی قدردانی بعمل آید. 

نویسنده: علیرضا گلچین
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مم جعفه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
0
0
خو سیچه ای همه کم عکس هشتین؟خو عکس همه می هشتین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸