پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۱۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های کازرون:
محمدهادی صحرابان در نشست مسئولین بسیج دانشجویی شهرستان کازرون با اشاره به جنایت منا گفت: به یقین می توان گفت کشتار مسلمانان در منا یک حادثه نیست بلکه یک جنایت ضدبشری بوده است.

به گزارش دریافتی کازرون نما، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های کازرون گفت: هر انسانی که تصاویر این جنایت را ببیند دلش به درد می آید و می بیند که حقوق بشر در رژیم سعودی تضییع شده است، اما نمی دانیم چرا رسانه های غرب یا آمریکا ساکتند؟

وی افزود: مسلما این کشتار منا نشانه زوال رژیم سعودی است که برای ماندن تقلا می کند.حتی اگر ما بر فرض محال بپذیریم که این حادثه بوده است باز هم ضعف حاکمیتی و مدیریتی این رژیم را نشان می دهد چرا که کشور عراق با همه بحرانهای داخلی و خارجی توانست بدون آمادگی قبلی پذیرای 20میلیون زائر کربلای معلی در روز اربعین باشد و رژیمی که بیش از 30سال به اصطلاح تجربه دارد از مراسم حج عاجز باشد.

مسئول بسیج دانشجویی همچنین با اشاره به انفعال دستگاه دیپلماسی کشور گفت: انتظاری که ما از دستگاه دیپلماسی کشورمان نسبت به جنایت و کشتار منا داشتیم این بود که فعالانه و بدون مسامحه گری در مقابل رژیم سعودی از مظلومین این حادثه حمایت و موضع گیری قابل قبولی و موثری را ارائه می دادند.

وی افزود: اخطار حضرت آقا به حاکمان سعودی نشانه یک دیپلماسی انقلابی بود و باعث تسلی خاطر بازماندگان زوار فوت شده بود و همچنین تجدید روحیه انقلابی گری جوانان و تقویت غرور ملی در ملت ایران که باید به اینچنین رهبری افتخار کنیم و سایه زعامت ایشان بر جهان اسلام همچنان پا برجا باشد.

مسئول بسیج دانشجویی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: ما برای نابودی اسرائیل و آل سعود لحظه شماری می کنیم و کاملا آماده و منتظر انگشت اشاره ایشان هستیم.

هادی صحرابان با اشاره به دیدار و دست دادن آقای ظریف با اوباما اظهار داشت: آقای ظریف که خود را قهرمان ملی می داند چگونه به خود اجازه داد با دست چدنیِ   اوباما دست دهد ،کسی که ما او را شیطان بزرگ می دانیم،لذا دست دادن با شیطان بزرگ گناه کبیره سیاسی است و آقای ظریف در پیشگاه ملت باید عذرخواهی کند.

نویسنده: سرویس سیاسی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
1
0
عجب!!!!! یه مدت بود که تو صحنه نبودی!!! مگه باز بوی کباب انتخابات میاد آقا...!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴