پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
8 مهرماه همزمان با سراسر کشور:
هشتم مهرماه همزمان با سراسر کشور، مرحله دوم جشن عاطفه ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» در آموزشگاه دخترانه رفان کازرون برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، مراسم جشن عاطفه ها با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش کازرون، رئیس کمیته امداد امام خمینی، دانش آموزان و اولیاء محترم مدرسه و تعدادی از مسئولین در محل آموزشگاه برگزار شد.

دانش آموزان کازرونی در جشن عاطفه ها نوع دوستی را معنا كردند + عکس

معاون پرورشی آموزش و پرورش کازرون، حکمت ورع، در جمع دانش­آموزان گفت: جشن عاطفه­ها باعث می­شود دانش آموزان به صورت عملی با احسان و نیکوکاری آشنا و درکنار تحصیل و آموزش با این کار نیک و خیر بزرگ شوند.

دانش آموزان کازرونی در جشن عاطفه ها نوع دوستی را معنا كردند + عکس

در ادامه حمیدرضا گرامی، فرماندار کازرون بیان داشت: برگزاری جشن عاطفه‌ها، راهی برای تقویت فرهنگ نوع‌دوستی و حمایت از نیازمندان است.

وی افزود: باید فرهنگ انفاق و نیکوکاری از کودکی و در مدارس در بین فرزندان این مرز و بوم تقویت شود تا شاهد برچیده شدن فقر و تنگ‌دستی در جامعه باشیم.

گرامی گفت: یکی از بهترین زمان ها در خصوص اثرگذاری آموزه­ها در همین سن دبستان است، اگر تربیت در راستای احکام و تعالیم دین اسلام خوب انجام شود، علم آموزی هم به واسطه فرهنگ سازی صورت گرفته به نحو مطلوب انجام خواهد شد.

دانش آموزان کازرونی در جشن عاطفه ها نوع دوستی را معنا كردند + عکس

همچنین به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) کازرون، پرویز شفیعی مدیر کمیته شهرستان کازرون در این مراسم با اشاره به اينكه جشن عاطفه ها هرساله درتمامي نقاط كشور برگزار مي شود گفت: امسال جشن عاطفه ها در دو مرحله برگزار شد که مرحله دوم آن درتمام مدارس شهرستان کازرون درهشتم مهرماه آغاز و با حضور فرماندار، رئیس دفتر امام جمعه، مدیر آموزش وپرورش و رئیس دفترنماینده مردم درمجلس شورای اسلامی بصورت نمادین دریکی ازمدارس زنگ جشن عاطفه ها به صدادرآمد.

دانش آموزان کازرونی در جشن عاطفه ها نوع دوستی را معنا كردند + عکس

شفیعی مشاركت هاي مردمي را مهم ترين عامل پيشرفت برنامه هاي كميته امداد دانست و تصریح کرد: جشن عاطفه هاي امسال با شعار«مهردرانتظارهمدلي »و با همكاري كميته امداد،آموزش وپرورش ،بسيج و صدا وسيما مرحله اول، روزهاي 26 و27 شهريور ماه درسطح شهرستان و 8 مهرماه درسطح مدارس برگزار مي گردید.
مدير كميته امداد امام خميني (ره ) شهرستان کازرون اضافه کرد: 1218دانش آموز تحت حمایت این نهادمی باشند که 364نفرازآنها یتیم و چشم به راه كمك هاي مردمي درجشن عاطفه ها هستند.

دانش آموزان کازرونی در جشن عاطفه ها نوع دوستی را معنا كردند + عکس

شفیعی گفت: امسال 15 هزار پاکت جشن عاطفه ها در بین دانش آموزان توزیع شد ودرسال گذشته بيش از 743میلیون ريال كمك هاي نقدي و غيرنقدي وانتظامی در شهرستان کازرون جمع آوري و بین دانش آموزان نيازمند توزيع گردید.

دانش آموزان کازرونی در جشن عاطفه ها نوع دوستی را معنا كردند + عکس

وی اعتماد مردمی به کمیته امداد امام را سرمایه ای ارزشمند برای این نهاد خواند و تاکید کرد: در سایه این اعتماد است که مردم و خیرین نیکوکار شهرستان کمک های نقدی و غیر نقدی خود را تحویل کمیته امداد می دهند تا در اسرع وقت به دست نیازمندان برسد.

شایان ذکر است پس از اجرای برنامه­های فرهنگی، دانش­آموزان هدایای نقدی خود را در صندوق های مخصوص جشن عاطفه ها ریختند و نیز هدایای غیرنقدی خود را اهدا نمودند. 

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹