پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
مدیرعامل درمانگاه فرهنگیان شیراز، از کلینیک دندانپزشکی زنده یاد حاج حمید پیروی (ویژه فرهنگیان)، بازدید کرد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، درمانگاه دندانپزشکی فرهنگیان کازرون موقوفه مرحوم حاج حمید پیروی میزبان دکتر حبیب­اله حقیقت، مدیرعامل درمانگاه فرهنگیان شیراز و دکتر اسماعیل مرادی، مسئول فنی بخش دندانپزشکی آن درمانگاه بود.

در طی این حضور که با هماهنگی قبلی در راستای بهره­مندی از تجربیات و مشاوره گرفتن از مسوولان مرکز فوق صورت گرفت، از بخش­های مختلف درمانگاه دندانپزشکی فرهنگیان کازرون بازدید به عمل آمد.

حضور مدیرعامل درمانگاه فرهنگیان شیراز در کلینیک دندانپزشکی فرهنگیان کازرون

در ابتدای این دیدار کاظم عباسی، مدیر آموزش و پرورش کازرون، گزارشی اجمالی از روند ساخت و ساز و تجهیز این مرکز و نیز فعالیت ها و خدمات درمانی در این درمانگاه را ارائه داد.

دکتر حقیقت ضمن تقدیر و تشکر از خانواده زنده­یاد پیروی که این کار خیرخواهانه را در قالب موقوفه نمودن این مرکز انجام داده­اند، از تمامی دست اندرکاران و تلاشگران راه اندازی این درمانگاه تشکر نموده و قدم برداشته شده را بسیار بزرگ و تأثیرگذار در ارایه خدمات بیشتر و بهتر به فرهنگیان دانستند.

مدیرعامل درمانگاه فرهنگیان شیراز همچنین از پیشنهاد مطرح شده از طرف مدیر آموزش و پرورش کازرون در خصوص تاسیس درمانگاه عمومی ویژه فرهنگیان استقبال کرده و آمادگی آن مرکز را جهت هر نوع همکاری در این زمینه اعلام نمود.

حضور مدیرعامل درمانگاه فرهنگیان شیراز در کلینیک دندانپزشکی فرهنگیان کازرون

دکتر مرادی نیز ضمن بازدید از بخش­های مختلف دندانپزشکی، با ارائه نقطه نظرات خود در راستای بهتر شدن خدمات درمانگاه، مواد مصرفی و وسایل مورد استفاده در این مکان را بسیار عالی و با کیفیت دانسته و از این موضوع ابراز خرسندی کرد. وی آینده درمانگاه را روشن و رو به پیشرفت دانسته و پیشنهاد توسعه بیش از پیش درمانگاه را داشتند.

شایان ذکر است این درمانگاه که در خیابان شریعتی کوچه روزیطلب واقع شده در هفته معلم سال جاری به بهره­برداری رسیده است. 

نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳