پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶
فرمانده مرکز آموزش 07 کازرون:
امیر عسکری ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال جنگ تحمیلی و تبریک فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر سخنانی پیرامون حضور ارتش در 8 سال دفاع مقدس ایراد نمود.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مرکز آموزش 07 ارتش، به مناسبت هفته دفاع مقدس در خدمت امیر سرتیپ محمد عسکری فرمانده مرکز آموزش 07 کازرون و حجت الاسلام و المسلمین یاسین راد مسئول عقیدتی سیاسی مرکز رسیدیم و چند دقیقه ای در خدمتشان هستیم:

امیر عسکری ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال جنگ تحمیلی و تبریک فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر  سخنانی پیرامون حضور ارتش در 8 سال دفاع مقدس ایراد نموده و گفت : بلافاصله پس از  به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ، حکومت بعثی عراق با توهم اینکه کشور ما دچار ضعف مدیریت و در نیروهای مسلح شده و توانایی و انسجام لازم را برای دفاع از خود ندارد بفکر حمله به مرزهای جمهوری اسلامی ایران افتاد که در همان ابتدا با پاسخ قطعی و مشت پولادین نیروهای ارتشی ما قرار گرفت ، که پرواز 142 فروند جنگنده نیروی هوایی از آن جمله است. وی همچنین پس از بیان اینکه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در همان روزهای نخست جنگ نیروی دریایی عراق را کاملاً ساقط کرد و مانع از حضور آن در طول مدت جنگ گردیده و به تشریح عملیات آفندی ثامن الائمه پرداخت.

8 سال دفاع مقدس برای ما سراسر ایثار،عشق ، معنویت و تعالی بود.

در ادامه حجت الاسلام یاسین راد نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به تشریح نقش سازمان عقیدتی سیاسی در جنگ پرداخته وگفت:

عقیدتی سیاسی سازمانی است که زیر نظر روحانیت در سازمان نیروهای مسلح اداره می شود. روحانیت همیشه و در همه عرصه های دفاع از اسلام و انقلاب پیش گام بوده است . 8 سال جنگ تحمیلی یکی از مهم ترین عرصه های جنگ حضور داشتند و حتی در مواقع ضروری برخی روحانیون عقیدتی سیاسی دست بر سلاح می گرفتند وحتی در نقش های آر پی جی زن و راننده تانک و ...  نیز حضور داشتند . این مسائل در دوران جنگ و اسارت و پس از جنگ همچنان ادامه داشت و دارد . و اکنون نیز سازمان عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح مسئولیت آموزش های اعتقادی و تقویت بنیان ایمانی کارکنان پایور و وظیفه را عهده دار است: وی همچنین در مورد اینکه حضور روحانیون در میان رزمندگان تا چه میزان باعث افزایش روحیه ایثار و از خود گذشتگی و همچنین افزایش معنویت آنان گردید اظهار داشت:  

حضور روحانیون در هر عرصه ای که بتواند خدمتی به دین و نظام کند موجب دلگرمی و روحیه کارکنان است . عقیدتی سیاسی در طول جنگ ملجاء و پناه و مشاور و سنگ صبور رزمندگان بوده است در این مجال کوتاه فقط به 2نمونه اشاره می کنم اول محبوبیت فرمانده کل قوا امام خمینی(ره) که چگونه هر جوانی را شیفته خود     می کردند که برای جان نثاری سر از پا نمی شناختند و دیگر حاج آقا ابوترابی که در طول اسارت محور مقاومت و امید و روحیه اسرا بودند . امید است سازمان عقیدتی سیاسی امروزه و در دوران پس از جنگ که عرصه جنگ ، به جنگ نرم تغییر کرده است نیز مدافع خوبی برای ارزش های اسلام و انقلاب باشد.

سرویس خبر - سعید خسروی

نویسنده: سعید خسروی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴