پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰
جانشین سپاه فجر در محفل امتداد نور 6 در کازرون:
سردار گزنی آل سعود را دنباله رو صهیونیست ها دانست و با اشاره به سخن امام(ره) که فرمود: «اگر از صدام بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت» عنوان داشت: آل سعود به دنبال ایجاد فرقه های تکفیری است و سعی می کنند به نام اسلام به اسلام ضربه بزنند.

به گزارش کازرون نما به نقل از تنویر، محفل امتدادنور 6 در آخرین روز از هفته دفاع مقدس و با خاطره گویی فرماندهان گردان های زینب (س)، فجر، کمیل، ثارالله و یگان دریایی در جوار قبور مطهر شهدای گمنام کازرون و به همت «گروه تفحص سیره شهدای کازرون» برگزار شد.
در این مراسم که با حضور فرماندار، ائمه جمعه کازرون و قائمیه، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، رزمندگان دفاع مقدس، خانواده های معظم شهدا و جمع کثیری از مردم شهید پرور کازرون برگزار می شد، جانشین سپاه فجر استان فارس نیز به سخنرانی پرداخت.

سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل گزنی با اشاره به آثار دفاع مقدس، جنگ هشت ساله را حاوی پیام های متعدد برای دنیا دانست و تاکید کرد: جهانیان متوجه شدند که ملت مقاوم ایران حاضر نیست از آرمان های خود دست بکشد.

برخلاف انقلاب های دنیا، انقلاب ما با محوریت «دین» بود

سردار گزنی با مقایسه جریان ها و انقلاب های سراسر دنیا با انقلاب اسلامی، حرکت ملت ایران را چه در نوع و روش و چه در ماهیت با دیگر انقلاب ها متفاوت دانست و خاطرنشان کرد: برای مثال انقلاب روسیه، انقلاب فرانسه و جریان رنسانس مبتنی بر دین زدایی بود اما محور انقلاب ما دین و احیاء اسلام در تمام ابعاد بود.

گزنی با یادآوری خاطرات روزهای نخستین جنگ تحمیلی اظهارداشت: بنده افتخار داشتم بعد از ده روز که از جنگ گذشته بود عازم جبهه شدم و ما از جبهه های نبرد و روزهای دفاع درس های بزرگی آموختیم.

وی در ادامه افزود: اگر امروز شاهد ایستادگی و مقاومت مردم در برابر استکبار جهانی هستیم به پشتوانه فداکاری ها و ایثارهای شهدا و رزمندگان است.

جانشین سپاه فجر با انتقاد از کسانی که در پازل دشمن قرار می گیرند و عاملی برای اجاری سیاست های استکبار می شنود به فتنه های بعد از جنگ تحمیلی اشاره کرد و بیان داشت: ما دو فتنه بزرگ را بعد از دفاع مقدس گذراندیم یکی فتنه 78 و دیگری فتنه 88 که خدا نگذرد از عوامل آن ها و همه باید بدانند ملت ما با بصیرت و پیروی از ولایت فقیه راه انقلاب را ادامه خواهند داد.

وی تصریح کرد: توان انقلاب اسلامی در حال حاضر با سال های اوایل انقلاب بسیار متفاومت است و ما برعکس دشمن روز به روز قدرتمند تر شده ایم.

سردار گزنی ضمن تسلیت فاجعه مسجدالحرام و منا این وقایع تلخ را ناشی از بی کفایتی آل سعود دانست و با اشاره به بخشی از پیام حضرت امام رحمه الله علیه به مناسبت سالگرد قتل عام حجاج در سال 66 عنوان داشت: امام خمینی(ره) شناخت اسلام آمریکایی را واجب سیاسی می دانست و تجلی اسلام آمریکایی در زمان کنونی آل سعود است و نطفه این خاندان (آل سعود) از آل یهود است.

این مقام مسئول آل سعود را دنباله رو صهیونیست ها دانست و با اشاره به سخن امام(ره) که فرمود: «اگر از صدام بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت» عنوان داشت: آل سعود به دنبال ایجاد فرقه های تکفیری است و سعی می کنند به نام اسلام به اسلام ضربه بزنند.

برخلاف انقلاب های دنیا، انقلاب ما با محوریت «دین» بود

وی نفوذ فرهنگی سیاسی را بسیار خطرناک برشمرد و با تاکید بر تلاش دشمنان برای ضربه زدن انقلاب اسلامی بیان داشت: همانطور که رهبر انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه فرمودند؛ دشمن به دنبال ایجاد کانال هایی برای نفوذ در مراکز تصمیم گیری است و اگر نشد قصد نفوذ در مراکز تصمیم سازی را دارد و همه باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم این اتفاق بیفتد.

سردار گزنی تنها خواسته دشمن را دست کشیدن از «اسلام» دانست و با اشاره به الگو گیری ملت ها از دفاع مقدس مردم ایران اظهارداشت: تنها چیزی که جبهه استکبار می خواهد این است که اسلام نباشد یا اسلامی که برای اهداف آن ها مضر است نباشد اما امروز ملت های مسلمان شعار استکبار ستیزی سر می دهند و شنیدن «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» یکی از ثمره های دفاع مقدس ملت ایران است.

وی در پایان عزت و سربلندی ایران اسلامی را به سبب رشادت های رزمندگان و صبر و استقامت خانواده های شهدا و جانبازان دانست و ابراز داشت: شهدا و رزمندگان کازرون افتخار این شهر هستند و باید سیره این بزرگواران را قدر دانست و آن را ترویج داد.

 

منبع: تنویر
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷