پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
فرمانده سپاه کازرون در آستانه هفته دفاع مقدس:
سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی با یادآوری رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس اظهارداشت: تجاوز عراق به خاک جمهوری اسلامی هرچند که ظلمی آشکار توسط استکبار جهانی و هم پیمانانش و به واسطه صدام ملعون بود اما الطاف خفیه الهی را در پی داشت.

به گزارش کازرون نما، فرمانده سپاه کازرون ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادت های رزمندگان اظهارداشت: تجاوز عراق به خاک جمهوری اسلامی هرچند که ظلمی آشکار توسط استکبار جهانی و هم پیمانانش و به واسطه صدام ملعون بود اما جنگ تحمیلی الطاف خفیه الهی را در پی داشت.

برگزاری 350 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کازرون

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی با اشاره به عبارت «جنگ تحمیلی» گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در نهمین روز از تجاوز عراق به ایران و با توجه به ماهیت این جنگ، نام مناسبی برایش برگزید و آن را «جنگ تحمیلی» نامیدند.

شرفی در ادامه با یادآوری شعارهای دروغین منافقین افزود: یکی از محاسن جنگ این بود که چهره واقعی گروهک های به اصطلاح «فدایی» و «مجاهد» خلق آشکار شد و در زمانی که مردم بی گناه ایران زیر شدیدترین فشارها بودند این گروهک ها تمام قد به حمایت نظامی و اطلاعاتی از رژیم بعثی شتافتند که البته خداوند کید آن ها را به خودشان برگرداند و با فضاحت هرچه تمام تر شکست خوردند.

این مقام مسئول شکل گرفتن منحصر به فرد قوای نظامی و آغاز خود کفایی در تجهیزات نظامی را ناشی از تجربیات دفاع مقدس دانست و عنوان داشت: صدام و حامیانش با این گمان که نیروهای نظامی ایران پراکنده و تضعیف شده اند خاک ما را مورد تجاوز قرار دادند اما بعدی از مدتی کوتاه ارتش و سپاه تازه تاسیس جمهوری اسلامی با فرماندهی یکپارچه و هماهنگ توانستند بیگانگان را با موفقیت های چشمگیر عقب برانند و پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های دشمن شرور دهند.

وی ثبات قدم ملت ایران در پاسداری از «آرمان های انقلاب» و پشتیبانی از «ولایت فقیه» را یکی دیگر از الطاف خفیه دفاع مقدس خواند و ابراز داشت: تمام دنیا متوجه این حقیقت به واقعیت پیوسته شدند که ایران یکپارچه در حمایت از حاکمیت اسلام برپا خواسته است و تحت هیچ شرایطی دست از عهد و پیمان خود در فجر 57 برنخواهد داشت لذا بعد از جنگ تحمیلی بود که محاسبات دشمن برای شکست جمهوری اسلامی از رویارویی نظامی روز به روز فاصله گرفت و به سمت تهاجم فرهنگی و حصر اقتصادی سوق پیدا کرد.

فرمانده ناحیه کازرون در پایان از برگزاری حدود 350 برنامه توسط حوزه های مقاومت بسیج به مناسبت هفته دفاع مقدس با رویکرد فرهنگی، آموزشی، بصیرتی خبرداد و بیان داشت: نشان دادن اقتدار رزمندگان عزیز ما در کنار مظلومیتشان مفهوم «دفاع مقدس» را برای نسل هایی که جنگ را ندیدند قابل هضم و دل نشین تر و آن ها را در برابر ترکش های دشمن مقاوم می کند لذا وظیفه ای سنگین برعهده بسیجیان است که با درک صحیح از موقعیت کنونی جامعه و شرایط منطقه و جهان تصویری روشن از آرمان های دلیرمردان جبهه های جنگ برای همگان ارائه دهند.  

یادواره های شهدا، نمایشگاه های متعدد با موضوع دفاع مقدس، سبک زندگی و اقتصاد مقاومتی، دیدار با ائمه جمعه و خانواده های معظم شهدا و گلباران قبور مطهر شهدا، رژه گردان های بسیج در 31 شهریور، برگزاری مسابقات ورزشی، پیاده روی بزرگ خانوادگی، نشست ها و همایش های سبک زندگی( آسیب ها و تهدیدهای شبکه های اجتماعی، عفاف و حجاب، تربیت فرزند و فرزند آوری و...) و اقتصاد مقاومتی در تمامی بخش ها، شب شعر و خاطره، نمایش فیلم های برگزیده دفاع مقدس در بوستان ها، مسابقات وبلاگ نویسی، محافل انس با قرآن، پیاده روی شبانه و آمادگی رزم گردان ها، برپایی ایستگاه سلامت و ویزیت رایگان در روستاها، تجلیل از نخبگان علمی، نمایشگاه «جاهلیت مدرن» در مدارس و نمایشگاه «افتخار محله آبروی کوچه ها» در مساجد، شرکت گردان های بسیج در نماز جمعه، همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت، دعای ندبه و عرفه در کنار گلزارهای شهدا در سراسر شهرستان از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس می باشد.

منبع: تنویر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳