پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶
در مورخ چهارشنبه 25 شهریور جلسه‌ای به ریاست یحیی حقیقی بخشدار کوهمره نودان در خصوص ایجاد تعامل و هماهنگی بین دهیاران و دهستان دشت برم و انجمن محیط زیستی میراث سبز پریشان شهرستان کازرون در محل بخشداری برگزار شد.

به گزارش محمد دهداری خبرنگار کازرون نما، در ابتدای این جلسه حقیقی بخشدار کوهمره نودان بر اهمیت و ضرورت پاکسازی و حفظ جنگل براساس فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) تاکید نموده و یادآور شد که برای رسیدن به این هدف باید تعامل سازنده بین ادارات دولتی و انجمن های مردم نهاد ایجاد نماییم و همه دهیاری‌های تابعه بخش کوهمره آمادگی خود را به منظور پیشبرد این هدف و در راستای همکاری با انجمن میراث سبز پریشان کازرون اعلام می‌نمایند.

جلسه هماهنگی اجرای طرح پاکسازی جنگل دشت برم در محل بخشداری کوهمره نودان برگزار گردید

وی گفت: باید بستری فراهم کنیم که نیروهای مردمی و انجمن های مردم نهاد دراین زمینه کمک کنند و قطعا ادرات دولتی به تنهایی در پاکسازی و حفظ جنگل موفق نخواهند بود.

در ادامه این جلسه محمدجواد سیاح پور مسئول انجمن میراث سبز پریشان شهرستان کازرون به ارائه‌ی گزارشی از اقدامات انجام شده در طول یکسال گذشته جهت ساخت سی عدد بشکه جمع آوری زباله و همچنین سایر فعالیت‌هایی که توسط این انجمن در پاکسازی محیط صورت گرفته است پرداخته و از همکاری بخشداری کوهمره نودان و دهیاری‌های تابعه قدردانی به عمل آورد.

نویسنده: محمد دهداری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳