پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
حقیقی بخشدار کوهمره نودان:
در مورخ چهارشنبه 25 شهریور و باهماهنگی بخشداری کوهمره نودان، جلسه برنامه ریزی درخصوص هفته دفاع مقدس به ریاست یحیی حقیقی بخشدار کوهمره نودان و با حضور ادارات ذیربط در محل حوزه مقاومت خاتم الانبیاء (ص) نودان تشکیل شد.

به گزارش محمد دهداری خبرنگار کازرون نما، در ابتدای جلسه سروان کاظمی فرمانده حوزه درخصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده گزارشی ارایه نموده و سپس حقیقی بخشدار و رئیس ستاد هفته دفاع مقدس به اهمیت انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل جوان و همچنین حفظ دستاوردهای جنگ تحمیلی اشاره کرده و گفت: بهترین شیوه و ابزار برای انتقال اررشهای فرهنگی دفاع مقدس استفاده از زبان هنر است. مانندسینما، ادبیات داستانی، شعر، موسیقی، .نقاشی و تئاتر و... . ایشان همچنین از آموزش پرورش و دانشگاه پبام نور خواست که با استفاده از این ابزارها جهت حفظ ارزشها تلاش کنند.

جلسه هماهنگی اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس دربخش کوهمره نودان برگزار گردید+ عکس

بخشدارکوهمره یادآورشد: همانگونه که بارها مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم تاکید داشته‌اند، برای نیل به اهداف انقلاب اسلامی و رسیدن به قله‌های پیشرفت باید همه اجزای حکومت و نظام با وحدت و همدلی در این مسیر  قدم بردارند.

جلسه هماهنگی اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس دربخش کوهمره نودان برگزار گردید+ عکس

حقیقی با اشاره به شعار امسال هفته دفاع مقدس ما می‌توانیم با همدلی و همزبانی تاکید کرد که: این شعار در سطح بخش کوهمره نودان به خوبی و ملموس عینیت یافته است و شعار ما می‌توانیم مخصوص همه دولت‌هاست نه فقط یک دولت و دولت تدبیر و امید آن را سرلوحه برنامه های خود قرارداده است.

جلسه هماهنگی اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس دربخش کوهمره نودان برگزار گردید+ عکس

در ادامه این جلسه درخصوص ریز برنامه‌ها از جمله رژه نیروها، نشست بصیرتی، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری مسابقات، ایستگاه صلواتی و... بحث و تبادل نظر لازم صورت گرفت.

نویسنده: محمد دهداری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳