پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۵

با نام و یادِ پروردگار للعالمین

که او تنها خدایم بوده است، فقط همین

 

کوشش کنید که مصالح اسلام و کشور اسلامى را فداى منافع شخصى یا گروهى نکنید.

"امام خمینی (ره)"

*** من رهبر بزرگی دارم که او را با هیچ سیاستی عوض نخواهم کرد ***

                                                                                         

ییاییم کسی را که فقط بخاطر خوبی هایمان ما را می خواهد او را نخواهیم، بلکه کسی را بخواهیم که علاوه بر آن از بدی هایمان نیز می گذرد. همچون خداوند بخشاینده و مهربان که همیشه از او درخواست نموده ایم و تمنا کرده ایم، تا ما را در دریای زلال مهربانیهای خویش قرار داده و از سر تقصیرات ما در هر لحظه بگذرد.

یاران دل؛ علاوه بر گذشت کردن از بدیهای دیگران، بیاییم خوبی هایمان را نیز برای همدیگر بخواهیم و ای کاش سیاستمداران کشورمان نیز به جای نصیحت به دیگران که فقط بصورت شعارگونه بوده و یا اینکه دیده شده است همدیگر را بشدت می کوبند، در عمل می آمدند خوبیهای خود را با هم تقسیم می کردند و از اثرات آن نیز نصیب مردم کشورشان می شد تا  آشوب بهتان و تهمت در دنیای سیاست هایشان به هیچ طریقی ورود نمی کرد و مردم صبور و بی غل و غش ایران نیز از آنان درس می گرفتند و بیش از حالا امیدوارتر می شدند.

در این روزها به روزهای پایانی نیمه اول امسال که توسط مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای با عنوان "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری شده است و بی شک این نامگذاری در این چند سال اخیر از والاترین شعار سیاسی رهبر معظم انقلاب بوده است داریم نزدیک می شویم و به نیمه دوم آن که اگر خدایمان برایمان عمری باقی بگذارد وارد خواهیم شد و نیز اینکه انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در کشور عزیزمان ایران که جانم فدای دین و میهنم باد پس از مذاکرات تیم هسته ای ایران با گروه 1+5 و بررسی برجام آن در پیش روی داریم و لازم است در این انتخابات مهم و عظیم در کشور عزیزمان هر چه دانایی داریم بکار گیریم و اشخاص امین و صالح را به هر دو مجالس بفرستیم و پس از آن با تمام قدرت و توانایی بدون هیچ فوت وقتی و با ایمانی قوی و نیتی واقعی با همیاری و همکاری یکدیگر سعی و تلاش کنیم که به خودمان متکی باشیم و در عمل اقتصاد مقاومتی را که از حالا می باید به همت دولت و ملت به اجرا گذاشته شود در زندگیمان جاری و ساری سازیم تا سند چشم انداز ایران اسلامی 1404 طبق برنامه نوشته شده آن تحقق یابد بطوری که به هیچ کشور دیگر، در هر زمینه ای مستأصل و وابسته نبوده باشیم.

البته در اینجا نيز بايد یادی هم کنیم از دلاوران، سلحشوران و ایثارگران اعم از زن و مرد، پیر و جوان در هر قشری و صنفی و از تمام اقوام در همه شهرها و روستاهای ایران که جانشان را خالصانه و بی هیچ ادعایی در راه دین و میهن خود و در هر برهه از زمان در طبق اخلاص گذاشتتند و با فداکاریها و از جان گذشتگی هاي خود حماسه ها آفريدند و علاوه بر الگو گرفتن از آنان سر تعظیم نيز فرود آوريم، زیرا آسایش و امنیتي كه در حال حاضر كشورمان در مقایسه با کشورهای منطقة خاورمیانه برايمان فراهم شده است حاصل رشادتها و مقاومتهاي اين بزرگواران در مقابل متجاوزين تا به دندان مسلح تمامي سلطه گراني جهاني بوده است كه بايد مديون آنان باشيم و اگر هر چه داریم از نورانیت شمع محفل شهدا و جانبازان است كه داريم.

پس اگر به چنین موضوعی اعتقاد داریم که حتما" داریم، یقین بدانید که دیگر هیچ یک از کیدهای شیطانی به باطن و درونمان نفوذ نخواهند يافت و با اَعمال درست و با پیشرفت از دست آوردهایی که با توکل بر خداوند متعال بدست خواهیم آورد به آينده روشن سرزمن ايران اسلامي اميدوار بوده و آیندگان ما نیز به همه کشورهای دنيا فخر خواهند فروخت و با غرور و افتخار آمیز خواهند گفت که پدرانمان این چنین بوده اند، به همانگونه که ما نیز از پدران و نیاکان خود به نیکی یاد کرده ایم: هر کس دلِ دوست بجوید؛ به واقع مصلحت خود را، نپوید و نبوید...

و کلام آخر: شقایق راست می گفت که حقایق رازی در دل خود دارد. برای دانستن این راز، باز کافیست که قایق دقایق را نگاه داری و با نگاه عمیق و انگشتر عقیق، به خلایق که علایق و سلایق گوناگونی دارند لایق بمانی و با واقف بودن به همه انسانها، مهربانی را در همه حال در دل آنان وقف کنی، به شرط آنکه بدانی در کارت و عاری از بارت توقف نکنی. وقف کردن همان دقت کردن همین راز است که خداوند در نهاد انسان نهاده و درک کردنش در تنهایی؛ چندان هم سخت نیست، به شرط آنکه بدانی؛ ترک کردنش در منهایی، آسان هم نیست.

مرده آنم که با مرامش، زنده بگرداند مرا                                                 

کشته آنم که با اندیشه اش، جذب خود نماید مرا                                 

شیفته آنم که با کلامش، مدام به خود بخواند مرا                                                   

دلباخته آنم که با نگاهش، او از خود نراند مرا                    

من که باشم تا بگویم، که همه شمارند مرا

خاک پاک کسی مي باشم، که او درک نماید مرا

 

مشاور علمی فرهنگی و عضو شورای مرکزی حزب نیک اندیشان ایران اسلامی

وبلاگ: http://tavabam.tebyan.net (شعرهای داریوش دوسرانی)

ایمیل:darioush_13432000@yahoo.com

نویسنده: داریوش دوسرانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸