پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۰۲۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
کارگاه آموزشی مشاورین وکارشناسان دانشگاه های دولتی منطقه 5 کشور در آستانه آغاز سال تحصیلی دانشگاه های کشور در کازرون آغاز شد.

به گزارش کازرون نما، دکتر رضا حسین آبادی عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی تهران ومدرس این کارگاه یکشنبه در حاشیه برگزاری این دوره به خبرنگاران گفت: دراین کارگاه آموزشی 22 نفر از مشاورین وکارشناسان روان درمانی دانشگاه های فارس، خوزستان، کوهکیلویه و بوشهر شرکت دارند.
وی افزود: چگونگی پیشرفت تحصیلی دانشجویان و جلوگیری از مواردی که باعث افت تحصیلی دانشجویان می شود در این کارگاه سه روزه بحث می شود.
این عضو هیات علمی دانشگاه گفت: از جمله مطالبی که مشاورین با آن برای اجرا در دانشگاه ها در این کارگاه با آن آشنا می شود جلوگیری از افت تحصیلی و سردرگمی دانشجو در تغیر رشته، اضطراب امتحان، استرس ارزیابی مهارت ها، اضطراب فارغ التحصیلی و مدیریت زمان است.
وی گفت: دفتر مرکزی مشاوره و سلامت وزارت علوم و تحقیقات و فناوری مجموعه مراکز مشاوره در دانشگاه ها در نظر گرفته است که دانشجویانی که در موارد مختلف نیاز به همکاری و کمک دارند به این مراکز مراجعه می کنند.
حسین آبادی گفت: مراکز مشاوره وزارت علوم تحقیقات وفناوری ایران در ارائه خدمات دهی به دانشجویان در جهان اگر اول ودوم نباشد ولی در رده پنجم جهان قرار دارد.
در این کارگاه آموزشی که به میزبانی دانشگاه دولتی سلمان فارسی کازرون برگزار می‌شود، ابتدا دکتر رضا پولادی سرپرست دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزاری این گارگاه های آموزشی برای پیشرفت تحصیلی دانشجویان بسیار با اهمیت دانست و گفت: در این برهه از زمان برگزاری چنین دوره هایی برای دانشجویان بسیار ضروری است.
این کارگاه آموزشی بعد ازظهر روز شنبه 21 شهریور در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان کازرون آغاز شد.

نویسنده: سرویس خبر
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناظر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
0
3
صرف هزینه و صرف هزینه... همین و بس
این قبیل کارها جز تیلیغات و ولخرجی بازده و دستاوردی ندارد.
قابل توجه مسئول مرکز به اصطلاح مشاوره و اطرافیان اندک آقای رضا پولادی: با این کارها هم نمی توان به ابقای پولادی در دانشگاه سلمان فارسی کوجکترین کمکی کرد.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
0
3
معاون دانشجویی گرامی و مدیر مرکز مشاوره !
با این روشها و حیف و میلها آقای دکتر پولادی ماندگار نخواهد بود و جز از دست دادن اعتبارتان نزد سایرین هیچ عایدی دیگری نخواهید داشت.
به فکر دانشجو باشید. با جلسه و کارگاه های نمادین و این دست کارها چیزی تغییر نمی کند. باید در پیشگاه خدا و وجدانتان جوابگو باشید. حق دانشجو این اوضاع موجود نیست. سرانه دانشجو نباید این چنین خرج شود و دود شود تا شما و رییستان مطرح شوید.
عمر این رفتارها کوتاه هست اما آثارش تا مدتها در ذهن دانشجویا و همکاران شما باقی خواهد ماند. مراقب باشید و از خدا بترسید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
0
3
بد نبود. ولی به نظر من بیشتر حالت یک دور هم جمع شدن داشت و بازخوردی برای دانشگاه و کازرون ندارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
0
ترتیبی داده شود تا اولیای دانشجویان نیز در این قبیل کارگاهها حضور داشته باشند
کارمند مبارز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
2
" دکتر رضا پولادی سرپرست دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزاری این گارگاه های آموزشی برای پیشرفت تحصیلی دانشجویان بسیار با اهمیت دانست و گفت: در این برهه از زمان برگزاری چنین دوره هایی برای دانشجویان بسیار ضروری است."

یکی نیست بگه مگر آقای رضا پولادی تو به فکر دانشجو و پیشرفت دانشگاه هم هستی؟؟
انشاالله که خدا همه صادقین را خیر وبرکت دهد و همه دروغگویان را به راه راست هدایت کند.
خبر خوب اینکه دکتر پولادی نزدیک به یک ماه است توسط دانشگاه شیراز بازنشسته گردیده و همین روزهای نزدیک به کل از دانشگاه سلمان فارسی خداحافظی می کند و دلمان شاد می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸