پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۰۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
سرهنگ مهرداد مشوق خبرداد:
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کشف مقاديري کالای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و 100 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کازرون نما، سرهنگ مهرداد مشوق گفت: درپی اعلام فوريت هاي پليسي 110 مبنی بر حمل کالای قاچاق در محور کنارتخته، بلافاصله ماموران انتظامی بخش "کنارتخته" به محل اعزام شدند.

وي تصريح كرد: ماموران با ايجاد ايست و بازرسي مقطعي یک دستگاه كاميون ایسوزو را توقيف و در بازرسی از آن شش هزار و 540 عدد انواع نوشیدنی و ۳۷۱ ثوب لباس قاچاق كشف و راننده خودرو را دستگير كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان كازرون بیان کرد: در اقدامی دیگر نيز ماموران انتظامی بخش "چنارشاهیجان" ضمن اخذ دستور قضائي و در بازرسی از يك منزل يك هزار و 341 ثوب انواع پوشاك قاچاق كشف و يك نفر متهم را دستگير كردند.

سرهنگ مشوق با اشاره به اينكه ارزش ریالی تقريبي كالاي مكشوفه يك ميليارد و 100 میلیون ريال برآورد شده است، افزود: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد .

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
0
1
ضمن تشکر از فرمانده محترم نیروی انتظامی کازرون پیشنهاد می شود دو پاسگاه ایست و بازرسی در منطقه کمارج و بالاده ایجاد نمایید. مطمئن باشید با این کار روزانه میلیارد ها تومان کالای قاچاق کشف خواهید کرد !
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹