پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
فرمانده سپاه کازرون در همایش امر به معروف و نهی از منکر:
دبیر ستاد احیاء امر به معروف اظهارداشت: امر به معروف و نهی از منکر باید در راستای تشکیل جامعه اسلامی باشد و مولفه های سبک زندگی منطبق بر فرهنگ جامعه مسلمان ایران محقق نمی شود مگر با رواج یافتن امر به معروف و نهی از منکر.

به گزارش کازرون نما به نقل ار تنویر، همایش امر به معروف و نهی از منکر به همت پایگاه مقاومت بسیج ام البنین و شهید بهشتی حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب(س) در بخش قائمیه برگزار شد.

فرمانده سپاه کازرون در این همایش با اشاره به اولویت داشتن پرداخت به سبک زندگی اسلامی ایرانی اظهارداشت: امر به معروف و نهی از منکر باید در راستای تشکیل جامعه اسلامی باشد و مولفه های سبک زندگی منطبق بر فرهنگ جامعه مسلمان ایران محقق نمی شود مگر با رواج یافتن امر به معروف و نهی از منکر.

سخت گیری در امر ازدواج باعث ایجاد زمینه فساد و انحراف در جامعه می شود

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی با انتقاد از افزایش بدحجابی و بی حجابی این معضل را به علت بالا رفتن سن ازدواج دانست و تاکید کرد: ما نباید با سخت گیری در امر ازدواج باعث ایجاد زمینه فساد و انحراف در جامعه شویم و اگر دختران و پسران در سنین پایین ازدواج کنند قطعا بسیاری از آسیب ها کاهش خواهد یافت.

شرفی با اشاره به پدیده شوم ازدواج سفید در میان برخی از جوانان عنوان داشت: آیا پدر و مادری راضی می شود دختر یا پسرش بدون هیچ تعهدی مدتی با فردی زندگی و رابطه دوستی برقرار کند؟! پس چرا کسی به فکر این نیست که فرزندش را از دام خطرناک انحرافات اخلاقی نجات دهد؟ چنین زندگی سیاهی قطعا ما را به منجلاب گریبانگیر جوامع منحط غربی گرفتار خواهد کرد.

سخت گیری در امر ازدواج باعث ایجاد زمینه فساد و انحراف در جامعه می شود

وی با گوشزد کردن خطر کاهش نرخ باروری و تهدید نسل جامعه ایرانی تصریح کرد: نیروی انسانی مولفه قدرت یک کشور است و اگر روند کاهش رشد جمعیت به شکل امروز ادامه یابد توان دفاعی کشور نیز دچار خلل می شود.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در پایان بیان داشت: اگر می خواهیم فرزندانمان در مسیر صحیح رشد پیدا کنند باید تربیت را از سنین خردسالی آغاز کنیم و قبل از اینکه دشمن بذر انحراف را در دل کودکان معصوم بکارد آن ها را در مقابل هرگونه زشتی و پلیدی واکسینه کنیم.

منبع: تنویر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸