پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۳۹۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۹
عباس حسین‌پور:
عباس حسین پور مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون در دومین دور از بازدیدهای خود از بخشهای شهرستان، این بار به مناسبت بزرگداشت هفته دولت با حضور در بخشداری های خشت و نیز کنارتخته و کمارج و بازدید میدانی از پروژه‌های عمرانی و زیر ساخت های ورزشی هر بخش، از نزدیک به بررسی مسایل روز ورزش و امور ویژه جوانان خشت و کنارتخته پرداخت.

به گزارش علیرضا گلچین خبرنگار ورزشی کازرون‌نما، حسین پور ابتدا با حضور در محل بخشداری کنارتخته در جلسه‌ای با حضور صالح نژاد بخشدار این بخش، دهیاران، نماینده ورزشی اداره ورزش در کنارتخته شرکت کرد و پس از بررسی موضوعات و هم اندیشی در خصوص رفع موانع پیش روی ورزش در کنارتخته، برای حضور در جلسه ی بخش خشت در ساعت 30/10 به خشت رفت و با حضور در جلسه ی هماهنگی امور ورزشی این بخش که با حضور فلاح نژاد بخشدار خشت، دهیاران و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی بخش و نماینده ورزشی اداره ورزش آقای شفیعی برگزار شد، در فضایی صمیمی مسایل و موضوعات ویژه ورزشکاران و جوانان خشت مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

یکپارچگی توسعه ورزش در تمامی بخش ها از جمله اهداف اصلی حوزه ی مدیریت ورزش شهرستان کازرون است.

بخشداران کنارتخته و خشت ضمن قدردانی از حسین پور برای توجه ویژه به توسعه ورزش در بخشها و روستاهای شهرستان و ایجاد تحرک،بالندگی و نشاط به همراه استقرار نظم اجرایی صحیح در مدیریت ورزش کازرون  آمادگی کامل خود را برای اجرای امور ورزش شهرستان کازرون اعلام کردند و خواستار قدردانی ویژه از مدیریت ورزش شهرستان از سوی اداره کل ورزش و جوانان فارس و فرماندار محترم کازرون شدند.

یکپارچگی توسعه ورزش در تمامی بخش ها از جمله اهداف اصلی حوزه ی مدیریت ورزش شهرستان کازرون است.

مدیریت اداره ورزش و جوانان کازرون در دوماه پس از حضور مجدد خود به‌عنوان سکان دار ورزش کازرون تاکنون دو بار به بازدید بخش کنارتخته ، یکبار بخش خشت و یکبار بخش کوهمره نودان رفته اند.

بسته های ویژه  ورزشی اهدایی از سوی اداره ورزش و جوانان کازرون به بخش های خشت و کنارتخته شامل 67 عدد انواع توپ استاندارد فوتبال چمنی، خاکی و فوتسال و انواع تور فوتبال، والیبال و فوتسال به همراه البسه ی ورزشی بود که با توجه به ظرفیت های سنجیده شده ی هربخش و بر اساس نیاز آماری به این بخشها اهدا شد.

حسین پور ضمن تبریک هفته دولت و قدردانی از بخشداران خشت و کنارتخته برای برقراری تعاملات سازنده با حوزه ورزش بیان کردند:در آینده ای نزدیک و در دور آتی بازدید های خود از این دو بخش بسته های ویژه ای را بصورت مجدد به جوانان و ورشکاران خشت و کنارتخته تخصیص خواهد داد . ایشان یکپارچگی در توسعه ورزش شهرستان با نگاه دقیق به جغرافیای کازرون را از جمله اصلی ترین وظایف حوزه مدیریتی خود دانستند.              

نویسنده: علیرضا گلچین
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رضازاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
0
1
آقای حسین پور مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون
با سلام
لطفا" برای احداث استخر در بخش چنارشاهیجان هم اقدام شایسته ای انجام بدهید.
از دوستان عزیز کازرون نما که جهت انعکاس مشکلات به مسئولین و همچنین از کارهای انجام شده گزارش تهیه می کنند سپاسگزاریم.
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
0
0
باسلام کسی که ورزشکار باشد ،درد ورزشکار را میداند و کسی که مدیریت ورزشکاری داشته باشد به خوبی ازپس مشکلات پیش پای ورزشکاران بر می آید....... خسته نباشی مدیر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
اذان صبح
۰۴:۴۱:۰۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۰:۵۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۵
غروب آفتاب
۱۹:۴۸:۴۳
اذان مغرب
۲۰:۰۶:۰۷