پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۹۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳
با همکاری حوزه مقاومت بسیج اداری کارگری
یادواره شهدای کارمند توسط ستاد بزرگداشت هفته دولت و با همکاری حوزه مقاومت بسیج اداری کارگری با حضور مسئولین شهرستان و آحاد مردم در مسجد جامع شهدا کازرون برگزار شد.

به گزارش کازرون نما، در این مراسم امام جمعه کازرون ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر به ساده زیستی شهید رجایی اشاره کرد و اظهارداشت: رجایی مسئولیت را فرصتی برای جمع آوری ذخائر دنیوی و ترفیع موقیت خود نمی دانست او مسئولیت را فرصتی برای خدمت می دانست و هیچ گاه به دنبال مسئولیت نرفت بلکه این مسئولیت بود که به سراغ او می رفت.

حجت الاسلام محمد خرسند ولایت مداری را دیگر ویژگی برجسته شهید رجایی برشمرد و خاطرنشان کرد: او به معنای حقیقی کلمه ذوب در ولایت بود و در مقابل ولی فقیه برای نظر خود ارزشی قائل نبود.

خرسند در ادامه افزود: زمانی که بنی صدر در جلسات هیئت دولت به ایشان بددهنی و فحاشی می کرد، شهید رجایی می گفت: آقای بنی صدر من به دو دلیل جواب تو را نمی دهم اول اینکه امام به من فرمود سکوت کنم و دوم اینکه مردم چه گناهی کرده اند که در آتش دعوای من و شما بسوزند.

مدیرکل فنی استانداری فارس با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم در طول مدت 2 سال گذشته، پذیرش حق فناوری مسالمت  آمیز هسته ای توسط غرب را ثمره کار شبانه روزی تیم مذاکره کننده و رهنمودهای رهبری و مدیریت ریاست جمهوری دانست و خاطرنشان کرد: سرداران دیپلماسی از منافع ملی در مقابل 6 قدرت جهانی دفاع نمودند و همین بس که اگر قرار است تجارتی انجام شود بصورت مستقیم و بی واسطه خواهد بود، دیگر کسی واسطه نیست که پول این ملت در دست او قرار بگیرد و فردا روزی بخواهیم دنبال آن در بانک های خارجی بگردیم یا پرونده های چند هزار میلیاردی را در داخل زیر و رو کنیم.


عنایت الله رحیمی در ادامه به کنترل تورم و رشد اقتصادی 3 درصد اشاره و عنوان داشت: با احیاء سازمان مدیریت و برنامه ریزی دولت سعی دارد طبق چشم انداز بلند مدت حرکت کند و متاسفانه در گذشته برخی برنامه پنجم توسعه را غیر ایرانی می خواندند و گفتند ما حاضر نیستیم طبق آن حرکت کنیم در صورتی که می شد ایرادات را رفع کرد و با این نگاه کشور به سمتی رفت که برنامه مصوب کمتر اجرا شد و همین موضوع ما را از رسیدن به اهداف تعیین شده در چشم انداز 20 ساله دور ساخت و موجب خسران مردم و کشور شد.

وی ایجاد فرصت های مناسب اقتصادی را منوط به مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی دانست و تاکید کرد: علی رغم اینکه برخی هر روز اسمی را در جیب خود داشتند و قرار بود مطرح کنند و نمی کردند در دو سال گذشته اسم های زیادی بدون اینکه در جیب کسی باشد مطرح شد و در اختیار قوه قضائیه که با جدیت پیگیر رسیدگی به چنین پرونده هایی است قرار گرفت.

رحیمی با اشاره به معضل بیکاری اظهارداشت: برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی نیازمند حضور همه جانبه بخش خصوصی و سرمایه گذاران هستیم و در صورت مشارکت فعالانه آنها در این زمینه، بی شک موضوع بیکاری نیز با حمایت دولت حل خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به ظرفیت های استان خاطرنشان کرد: رونق حوزه گردشگری و افزایش شمار گردشگرانی که برای دیدن جاذبه های فرهنگی، تاریخی و مذهبی به استان فارس سفر می کنند، می تواند به موضوع اشتغال و کارآفرینی در این استان کمک قابل توجهی کند.

وی در پایان عنوان داشت: در سال 92 شمار گردشگرانی که از استان فارس بازدید کردند 27 هزار نفر بود اما در سال 93 این تعداد به 106هزار نفر افزایش یافت و امیدواریم این میزان در سال 94 نیز روند صعودی داشته باشد.

فرماندار شهرستان کازرون نیز در ابتدای این مراسم با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در دو سال گذشته، گفت: با وجود تنگناهایی که در زمینه تخصیص اعتبار و بودجه وجود داشت، نه تنها هیچ طرح عمرانی در این شهرستان متوقف نشد بلکه روند قابل توجهی نیز داشت.

حمید رضا گرامی افزود: هم اینک سرمایه گذاران بسیاری برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف کازرون اعلام آمادگی کردند و امروز حدود 10 هزار میلیارد تومان در زمینه های گوناگون تقاضای سرمایه گذاری در سطح شهرستان داریم.

در پایان نیز از کارمندان و مسئولین نمونه ادارات تقدیر به عمل آمد.

منبع: تنویر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
1
0
یادواره در چه تاریخی برگزار شده؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹