پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
فرمانده سپاه کازرون در جمع بسیجیان گردان امام علی(ع):
سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی اظهارداشت: امام عزیز ما از ابتدای نهضت بنا را بر مبارزه با ظالم و مستکبر گذاشتند و از هر فرصتی برای آگاهی مردم بهره می گرفتند.


به گزارش کازرون نما، اردوی فرهنگی تفریحی گردان امنیتی امام علی(ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در اردوگاه 1100 شهید برگزار شد.

فرمانده سپاه کازرون در جمع بسیجیان گردان امام علی(ع) با انتقاد از تلاش برخی پهره های سیاسی برای تحریف شخصیت امام خمینی(ره) اظهارداشت: امام عزیز ما از ابتدای نهضت بنا را بر مبارزه با ظالم و مستکبر گذاشتند و هرکس استکبار ستیزی امام را نادیده بگیرد یعنی فهم درستی از انقلاب ندارد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی لازمه پیشبرد اهداف انقلاب را قدرت پاسخگویی به تهدیدات دشمنان دانست و تاکید کرد: هیچ پیشرفتی حاصل نمی شود مگر با امنیت و امنیت نیز به اقتدار دفاعی بومی شده نیازمند است که در هر شرایطی بتواند از تمامیت ارضی و حاکمیت یک کشور دفاع کند.


شرفی در ادامه آمادگی گردان های رزمی را در همین راستا ارزیابی و خاطرنشان کرد: ارتشی در جنگ ها پیروز است که بتواند مردم را با خود همراه کند.


وی در پایان اظهارداشت: بسیج به عنوان تشکلی عظیم و فراگیر در ایران اسلامی شکل گرفت و این مجموعه با نگاه به ماموریت جهانی خویش توانسته است فرهنگ بسیج را به دیگر مرزها صادر کند و امروز بسیاری از ملت ها عمیقا به آن دل بسته اند و شما باید نمایندگان چنین مجموعه ای باشید.


گفتنی است شنا و مسابقات طناب کشی، دارت و سئوالات قرآنی و دینی، برگزاری حلقه های تربیتی صالحین، سخنرانی، برپایی نماز جماعت و اهداء جوایز از جمله برنامه های این اردوی یک روزه بود.

منبع: تنویر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳