پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۰
11 نفر از خادمان حرم مطهر شاهچراغ (ع) که به نمایندگی از خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و با عنوان کاروان سفیران نور به شهرستان کازرون سفر کرده بودند ، حرم مطهر امامزاده سید حسین (ع) این شهرستان را غبار روبی کردند.

به گزارش کازرون نما، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کازرون، شنبه با بیان این مطلب اظهار داشت: اعضای این کاروان که حامل پرچم مقدس حرم مطهر امام رضا (ع) بودند با حضور در حرم امام زاده سید حسین که یکی از نوادگان حضرت امام سجاد (ع) است، ضریح این امام زاده جلیل القدر را غبار روبی و عطر افشانی کردند. 

کاروان سفیران نور، حرم امامزاده سید حسین (ع) کازرون را غبار روبی کرد
مهدی کامیابی افزود: سپس اعضای این کاروان با حضور در گلزار شهدای کازرون، قبور شهدای انقلاب اسلامی را گلباران و عطر افشانی کردند و در ادامه در دیدار با خانواده های دو نفر از شهدای کازرون ، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند .
وی گفت: همچنین این خادمان روز ششم شهریور با حضور در مصلای نماز جمعه کازرون، بسته های متبرک حضرت شاهچراغ (ع) را بین نمازگزاران توزیع کردند .
او اظهار کرد: کاروان سفیران نور در قالب دو گروه و به مناسبت دهه کرامت سفر خود را به شهرهای مختلف استان فارس آغاز کردند و هم اینک یک گروه دیگر از این کاروان به شهرستان های شمالی این استان سفر کرده است.
این کاروان، کازرون را به مقصد شهرستان ممسنی ترک کرد.
از یکم ذی القعده سالروز ولادت حضرت معصومه (س) تا یازدهم ذی القعده ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است ، امسال این دهه از 25 مرداد آغاز شد و تا چهارم شهریور ادامه داشت.

نویسنده: سرویس خبر
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳