پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۹۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
در بیانیه 13 تشکل دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کازرون:
تاریخ ایران اسلامی مملو از خیانت ها و خباثت های پیر استعمار است و این مستکبر کهنه کار هیچگاه دست از توطئه بر علیه این خاک و بوم برنداشته و این روباه پیر، خباثت‌هایش از قبل از انقلاب اسلامی بر کشور ما روا داشته و منوط به جمهوری اسلامی ایران نبوده است.
به گزارش کازرون نما به نقل از تنویر، ۱۳ تشکل دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کازرون در پی بازگشایی سفارت انگلیس بیانیه ای صادر کردند که  در آن به شرح ذیل آمده است:

بسم الله القاصدالجبارین

وَلَن تَرضى عَنكَ اليَهودُ وَ لَا النَّصارى حَتّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم قُل إنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدى وَ لَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذي جاءَكَ مِنَ العِلمِ مالَكَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِيٍّ وَ لا نَصيرٍ۵

هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود.

تاریخ ایران اسلامی مملو از خیانت ها و خباثت های پیر استعمار، انگلیس است و این مستکبر کهنه کار هیچگاه دست از توطئه بر علیه این خاک و بوم برنداشته و این روباه پیرخباثتهایش از قبل از انقلاب اسلامی بر کشور ما روا داشته و منوط به جمهوری اسلامی ایران نبوده است.

در ادامه این بیانیه خطاب به دولت آمده است: امروز دولت یازدهم دچار خودشیفتگی و آلزایمرتاریخی شده است و الا چرا باید سفارتی که در جریان فتنه سال۸۸ ،لانه اش جولانگاه فتنه گرانی شد که کشور را به ورطه نابودی کشاندند، بازگشایی شود.

این بیانیه می افزاید: فرقه سازی های مذهبی که از دیر باز در کشور ما و منطقه توسط این خبیث انجام شده و مسلمانان و بالاخص شیعیان را به جان هم انداخته است را نمی شود ساده انگارانه نادیده گرفت. آیا می شود فراموش کرد بهاییت و وهابیت ساخته و پرورش یافته این شیطان نیست؟ آیا مادر و حامی شیعه لندنی و وهابی تکفیری که بلای جان جهان اسلام شده است جز این جرثومه فساد است؟

به حق می توان گفت خطر انگلیس به مراتب بیشتر از آمریکا است چرا که آمریکا در اذهان ملت ایران یک احمق بیشتر نیست که بازیچه دست صهیونیست و انگلیس است.

امروز این انگلیس است که احتیاج به بازگشایی سفارتش دارد چرا که هنوز توافق هسته ایمان به سرانجامی نرسیده ، عاجلانه به دنبال بازگشایی سفارتش است، لذا نباید این اجازه را به دون هیچ قید و شرطی به او می دادیم.

بازگشایی این جاسوسخانه تهدیدی برای امنیت ملی و داخلی ایران به شمار می رود که بدون هیچگونه ملاحظاتی با اجازه دولت انجام می پذیرد.

ما تشکل های دانشجویی دانشگاه های کازرون از دولت می خواهیم نسبت به بازگشایی این سفارت تجدید نظر نماید. در غیر اینصورت دانشجویان انقلابی با توجه به اصول و آرمان های انقلاب اسلامی و اندیشه های تابناک خمینی کبیر و فرامین داهیانه امام خامنه ای، مانند گذشته به عنوان موذن جامعه اسلامی، نمی گذارد استقلال و امنیت این کشور با بازگشایی این لانه کثیف و جاسوسخانه دوم استکبار به خطر بیافتد.

1- بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی

2- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

3- بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز کازرون

4- بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی

5- بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان

6- بسیج دانشجویی دانشگاه فنی حرفه ای دختران

7- بسیج دانشجویی آموزشکده سما

8- بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نودان

9- هیئت فرهنگی مذهبی دانشجویی رهروان ولایت دانشگاه سلمان فارسی

10- هیئت فرهنگی مذهبی دانشجویی حضرت رقیه«س» دانشگاه آزاد اسلامی

11- هیئت فرهنگی مذهبی دانشجویی ریحانه النبی«س» دانشگاه آزاد اسلامی

12- هیئت فرهنگی مذهبی دانشجویی محبین فاطمه الزهرا«س» دانشگاه آزاد اسلامی

13- هیئت فرهنگی مذهبی دانشجویی آل یاسین دانشگاه آزاد اسلامی 

نویسنده: سرویس خبر
منبع: تنویر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
0
1
از اینکه نمیگذارید استقلال و امنیت کشور به خطر بیفتد کمال تشکر دارم
ولی آیا راه جلوگیری از این رخنه و نفوذ، قطع ارتباط با یک کشور و نداشتن سفارتخانه است؟
آیا باید درب همه سفارتخانه هایی که رد پای خیانت و جنایتشان به نحوی درتاریخ ایران به چشم میخورد ( مانند روسیه و عراق و ... ) بست؟
به نظر این حقیر قطع ارتباط به معنی عدم وجود اعتماد بنفس و اطمینان از فریب خوردن است؛ پس اگر این اعتماد در ما وجود دارد که راهمان درست است، مردممان هوشیارند، مسولینمان اسلامی و ولایت مدارند و دستگاههای امنیتی مان قوی؛ پس دلیلی برای عدم حضور آنان نیست.
اتفاقاً کشور ما هم در راستای رخنه و نفوذ فرهنگ غنی اسلامی در جوامع غربی برای هدایت انسانهای گمراه در کشور آنها اقدام می نماید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴