پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
در هفته گذشته جلسه‌ای با حضور مدیریت اداره ورزش و جوانان کازرون، روسا، نائب رئیسان، دبیران هیئت‌های رزمی و تنی چند از مربیان و ورزشکاران در اداره ورزش و جوانان کازرون تشکیل گردید که مهمترین مصوبه آن موافقت با درخواست سالن اختصاصی تمرینات ورزش های رزمی بود

به گزارش علیرضا گلچین خبرنگار ورزشی کازرون نما، از مهمترین مصوبات این جلسه تحقق یکی از بزرگترین خواسته ها و آرزوهای جامعه رزمی کاران کازرون بود که با تدابیر اتخاذ شده از سوی عباس حسین پور  مدیریت اداره ورزش و جوانان کازرون بر اساس نیاز سنجی های به‌عمل آمده و توجه به جامعه فعال و شلوغ رزمی شهرستان افزون بر 600 نفر ورزشکار بیمه شده و سازمان یافته، درخواسته سالن اختصاصی ورزشهای رزمی پس از دو دهه تلاش محقق شد و مقرر گردید هیئت بوکس نیز در این سالن به فعالیت خود ادامه دهند.

جامعه رزمی کاران شهرستان کازرون برای اولین بار صاحب سالن اختصاصی تمرینی شدند

عباس حسین پور علیرغم اعلام این تصمیم بسیار مهم و بزرگ و ضمن تبریک هفته دولت بیان کرد: با اتخاذ این تصمیم و تعیین فضای تمرینی مشخص و اختصاصی به صورت حساب شده تری می‌توان در رفع نیازهای رزمی کاران تلاش کرد و امید است شاهد رشد بیشتری در رشته‌های رزمی باشیم.

حسین پور توجه به مسئولیتهای فردی و قانونی در کنار استقرار نظم اجرایی در هیئتهای رزمی را پیشنیاز رسیدن به موفقیتهای بزرگ دانستند و نکاتی مانند :رعایت شئونات اسلامی ،توجه به فرهنگ پهلوانی بر اساس آموزه های دین مبین اسلام ،رعایت حرمت اساتید و پیشکسوتان ،پرهیز ازحواشی مسئله ساز ،اجتناب از خرید و فروش شال بند و احکام ورزشی ،توجه ویژه به امر بیمه نمودن ورزشکاران ،تعامل سازنده با خیرین و رعایت دقیق ضوابط و آئین نامه های ابلاغی از سوی اداره ورزش و جوانان کازرون از جمله اصلی ترین موضوعات مطرح شده از سوی عباس جسین پور مدیریت اداره ورزش و جوانان کازرون بود.   

نویسنده: علیرضا گلچین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳