پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۴
به مناسبت هفته دولت:
در روز سه شنبه مورخ 03/06/94 به مناسبت هفته دولت همایش ورزش صبحگاهی با حضور فرماندار و سایر مسئولین ارشد کازرون برگزار شد و مردم شایسته کازرون توانستند در صبحی بانشاط همدل و همقدم با مسئولین دولتی شهرستان روز خود را آغاز نمایند.

به گزارش علیرضا گلچین خبرنگار ورزشی کازرون نما، در این برنامه که با حضور گرامی فرماندار کازرون، امیر سرتیپ عسکری فرمانده مرکز 07 ارتش کازرون، سرهنگ مشوق و کشتکار فرمانده و جانشین انتظامی شهرستان، سرهنگ شرفی فرمانده حوزه مقاومت سپاه کازرون، حاج آقا بنیادی امام جمعه پیشین شهرستان و حاج آقا شریفی رئیس دفتر امام جمعه شهرستان و جمعی از روسای ادارات برگزار شد، شاهد حضور پر شور اقشار مردم در کنار مسئولین و پرسنل ادارات شهرستان کازرون بودیم.

مردم و مسئولین شهرستان کازرون صبحی با نشاط را آغاز کردند.

در این برنامه عباس حسین پور مدیریت اداره ورزش و جوانان کازرون به عنوان میزبان همایش صبحگاهی بیان کرد: به مناسبت بزرگداشت هفته دولت و توسعه ورزش همگانی با هدف ایجاد جوی صمیمی و با نشاط بین مردم و مسئولین و با همکاری هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی و کمیته ورزش صبحگاهی کازرون و بر اساس درخواست های مکرر مردم اقدام به اجرای این برنامه نمودیم و ان‌شاء‌الله چنین برنامه هایی در آینده نیز تکرار خواهند شد.

در این همایش پس از اجرای ورزش صبحگاهی، مدیران و کارمندان دولت در کنار مردم شریف کازرون بر سر یک سفره نشستند و برای آغاز روزی با نشاط صبحانه صرف کردند. این همایش با حضور 250 نفر شرکت کننده که بالغ بر 80 نفر آنان از بانوان ورزشکار بودند برگزار شد . 

نویسنده: علیرضا گلچین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸