پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
پرویز شفیعی خبرداد:
مدیرکمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان کازرون ازکسب رتبه نخست واحد اکرام ایتام درجذب حامیان محسنین و ایتام دربرنامه پیامکی ماه عسل خبرداد

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کازرون، مدیر این کمیته اظهار داشت: کمیته امداد کازرون باجذب 799 حامی برای 829 فرزند محسنین و ایتام توانست رتبه نخست را درسطح استان فارس کسب کند.

شفیعی اضافه کرد: با توجه به تلاش همکاران واحد اکرام و مدیریت، این کمیته موفق به جذب 799 حامی برای 829 فرزند درطرح محسنین و ایتام شد؛ که این رقم 80 درصد از تعداد 1000 نفری بودند که در سامانه پیامکی ماه عسل شرکت کرده بودند و اطلاعات آنها برای جذب و همکاری در اختیار کمیته امداد کازرون قرارداده شده بود.

مدیر کمیته امداد شهرستان کازرون در مورد خبر کسب رتبه نخست جذب حامی گفت: با توجه به الگوی جذب کمکهای مردمی و اعانات در مناسبت‌های مختلف جهت ارائه خدمات مطلوب توسط کمیته امداد شهرستان کازرون، این مدیریت از فرصت ماه مبارک رمضان استفاده کرد و بیشترین حامی را در بین مدیریت‌های شهرستان استان فارس جذب کرد.

وی با بیان جذب 1382حامی اکرام و محسنین درماه مبارک رمضان گفت: از این تعداد 95 نفر حامی اکرام و 704 نفر حامی محسنین که جمعا 799 حامی ازحامیانی بودند که خارج از شهرستان کازرون دراین امرخداپسندانه مشارکت کردند و تعداد 583 نفر ازحامیان شهرستان کازرون نیز به حمایت ازفرزندان معنوی خود پرداختند.

شفیعی افزود: حامیان نیکوکار و عزیز برای فرزندان طرح محسنین مبلغ 560 میلیون ریال تعهد ماهیانه دادند که در سال 6 میلیارد و 720 میلیون ریال تعهد مالی آنها می باشد و مبلغ 437 میلیون ریال بابت ایتام جذب شده در این ماه وصول گردید.

وی همچنین حضور گروه‌هایی از شهرستان‌ها و استان تهران، به مناسبت‌های مختلف برای جذب حامی را برنامه دیگر این نهاد بیان کرد و ادامه داد: در این طرح برقراری ارتباط با کازرونی های مقیم استان های دیگر به منظور جذب حمایت مالی آنها از ایتام کازرونی تعریف شده است.

شایان ذکراست پس ازکازرون زرین دشت با جذب 424حامی (69درصد) و آباده طشک باجذب 230 حامی(58 درصد) رتبه های بعدی در استان را به خود اختصاص دادند.

نویسنده: شهریار تقدم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹