پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۹۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰
تیم هندبال نوجوانان کازرون که با شایستگی تمام در جمع 16 تیم مرحله یک هشتم پایانی جام بین‌المللی ریاست جمهوری قرار گرفت، عصر امروز (پنجشنبه) در مشهد برابر تیم جوانان لهستان، قدرتمندترین تیم حاضر در مسابقات با قبول شکست سنگین از راه یابی به مرحله بعد جاماند.
به گزارش کازرون نما، به گزارش کازرون نما، رقابت‌های جام نهاد ریاست جمهوری هندبال پس از شش روز رقابت مستمر بین 96 تیم شرکت کننده به مرحله یک هشتم نهایی رسید و عصر امروز تیم نوجوانان کازرون که به سرپرستی حسن شفیعی و مربیگری، فردین شاملی و غلامرضا مرتجز تنها با 22 روز تمرین با غیرت و شایستگی تمام در جمع 16 تیم برتر این مرحله قرار گرفته بود، به مصاف تیم لهستانی رفت که با تیم جوانان خود در این مسابقات حاضر شده بود و به مدت 5 ماه در اروپا اردوی آماده‌سازی برپا کرده و به عقیده اکثر کارشناسان قدرتمندترین تیم این رقابت‌ها و بخت اول قهرمانی این دوره از بازی‌ها به شمار می‌آید.

تیم هندبال نوجوانان کازرون در مشهد از ساعت 18:30 بعداز ظهر امروز پنجشنبه در سالن شهیدبهشتی برای مشخص شدن تیم سعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی برابر تیم لهستان قرار گرفت و در نهایت با شکست سنگین 40 – 13 بازی را واگذار و از دور رقابت‌ها خارج شد.

نویسنده: سرویس ورزشی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند ورزش دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
0
سلام،کی گفته جز 16 تیم شایسته است؟ چرا همیشه به کم راضی هستیم ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳