پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۹۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲
با حضور مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری فارس:
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان فارس در حاشیه افتتاح دفتر این صندوق در کازرون گفت: هر یک از کشاورزان، روستاییان و عشایر که مایل به بهره‌مند شدن از مزایای این صندوق باشند می‌توانند سالانه حداقل یک میلیون و 500 هزار ریال و حداکثر سه میلیون و 600 هزار ریال حق بیمه پرداخت و در ازای آن ماهانه مستمری دریافت کنند.

به گزارش کازرون نما، حسن کمالی، چهارشنبه در حاشیه افتتاح دفتر نمایندگی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شهرستان کازرون در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: استفاده از مقرری بازنشستگی، مستمری از کارافتادگی و پرداخت مستمری به بازماندگان تحت تکفل بیمه شده پس از فوت از جمله مزایای این صندوق است.
وی افزود: کشاورزان، روستاییان و عشایری که سن آنها 18 سال به بالاست می‌توانند زیر پوشش این صندوق قرار گیرند.
کمالی ادامه داد: هر یک از کشاورزان، روستاییان و عشایر که مایل به بهره‌مند شدن از مزایای این صندوق باشند می‌توانند سالانه حداقل یک میلیون و 500 هزار ریال و حداکثر سه میلیون و 600 هزار ریال حق بیمه پرداخت و در ازای آن ماهانه مستمری دریافت کنند. وی اضافه کرد: کشاورزان، روستاییان و عشایر در شهرهای زیر 20 هزار نفر هم می‌توانند عضو این صندوق شوند .

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان فارس اظهار کرد: تفاوت این صندوق با صندوق بیمه تامین اجتماعی این است که بیمه شده تامین اجتماعی باید به صورت ماهانه حق بیمه خود را پرداخت کند اما بیمه شده صندوق کشاورزی، روستایی و عشایری تنها در سال یک بار حق بیمه پرداخت و به صورت ماهانه از مستمری و یا بازنشتگی استفاده می کند.
فرماندار شهرستان کازرون هم در آیین افتتاح دفتر نمایندگی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر کازرون گفت: با هماهنگی که در استان فارس انجام شد، با هدف جلوگیری از پراکنندگی کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر در کازرون، نمایندگی این صندوق با معرفی یک نفر نماینده در کازرون آغاز به کار کرد .

حمید رضا گرامی افزود: تاکنون پنج هزار نفر از کشاورزان، روستاییان و عشایر عضو این صندوق شده‌اند که این رقم نسبت به جمعیت این سه قشر بسیار ناچیز است و امیدواریم با شروع به‌کار این نمایندگی و باهمکاری دهیاران و شوراهای اسلامی، شمار بیشتری از آنان از مزایای این صندوق بهرمند شوند.

نویسنده: سرویس خبر
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ALI
|
ROMANIA
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
0
نوش دارو بعد از مرگ سهراب. ایا در شهرستان کشاورز یا دامداری هست؟ اگر هم باشد مثل بیماری است که با کپسول اکسیژن زنده است و دیگر از پا افتاده است. یارانه نقدی اقتصاد کشور را نابود کرد و بیمه می خواهد قبر ان را نیز از نقشه ایران محو کند. اگر عاشق پیشرفت کشاورز و دام دار هستید مثل کشورهای دیگر دنیا وام با بهره 4 درصد در اختیار متخصصین رشته های کشاورزی و با نظارت مردم یعنی کشاورزان و دامداران قرار دهید و بجای سود محصولات تولید شده را خرید کنید تا هم خدا از شما راضی باشد و هم شکم گرسنه کشاورز و دام دار زحمت کش پر شود و چرخ اقتصاد مملکت بچرخد نه اینکه سبیل سرمایه دار را کلفتر کنید. بیمه دنبال سود خودش می باشد و کشاورز و دام دار فقط وسیله هستند. در ظاهر نظام اسلامی را می گوئیم ولی در عمل سیاست امپریالیستی را اجراء می کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳