پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵
جهت شرکت در مراسم روز محیط بان:
در آستانه ی روز میلاد امام هشتم (ع) و روز محیط بان، به همت گروه حامیان شهرسبز و دعوت موسسه سیزده فروردین قرار است که مهندس محمد درویش فعال شناخته شده ایران در عرصه مسائل زیست محیطی و مسئول بخش آموزش سازمان محیط زیست کشور در جمع شهروندان کازرونی حضور یابد و در همایشی که به بهانه روز محیط بان در کانون شهید عسکری برگزار می گردد به ایراد سخنرانی بپردازد.
به گزارش کازرون نما، گروه حامیان شهرسبز یگ گروه مردم نهاد غیر دولتی است که از تعدادی جوانان مستعد و توانمند و دلسوز این شهرستان تشکیل شده و بیش از یک سال است که در زمینه ی مسائل اجتماعی و محیط زیستی به کار و فعالیت و فرهنگ سازی مشغول اند .
مهندس درویش در راه کازرون

 روز دوشنبه 2 شهریورماه در آستانه‌ی میلاد امام هشتم (ع) و روز محیط‌بان، به همت این گروه و دعوت موسسه سیزده فروردین، قرار است که مهندس محمد درویش فعال شناخته شده ایران در عرصه مسائل زیست محیطی و مسئول بخش آموزش  سازمان محیط زیست کشور  یک بار دیگر در جمع  شهروندان کازرونی حضور یابد و  در همایشی که به بهانه روز  محیط بان در کانون شهید عسکری برگزار می‌گردد به ایراد سخنرانی بپردازد.

مهندس درویش در راه کازرون

گفتنی است که پیش از این نیز دوبار دیگر مهندس درویش در کازرون به ایراد سخنرانی پرداخته که بسیار مورد توجه  و استقبال عموم قرار گرفته است. سمینار علمی بررسی مشکلات دشت برم  در آبان ماه 1390 و همایش گرامیداشت روز هوای پاک در  بهمن ماه 92 شاهد حضور و سخنوری این فعال برجسته حوزه محیط زیست ایران بوده است .

به امید خداوند روز دوشنبه هفته آینده در تاریخ دوم شهریور  ساعت هشت شب  شهروندان کازرونی بار دیگر  در یک همایش زیست محیطی  روز محیط بان را گرامی خواهند داشت .

نویسنده: محمودرضا پولادی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳