پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
به مناسبت بزرگداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه (ع) و تکریم مقام دختران در جامعه اسلامی جشن با شکوهی به همت ستاد دهه کرامت شهرستان کازرون در روز شنبه 24/5/94 در محل قدمگاه حضرت ابوالفضل(ع) - (مقام خضر نبی) - شهر کازرون برگزار شد.

به گزارش علیرضا گلچین خبرنگار کازرون نما، در این مراسم که با استقبال باشکوهی از سوی اقشار مردم فهیم کازرون روبرو شد، جامعه ورزش نیز با معرفی دو نفر از دختران ورزشکار و مدال آور خود در عرصه های ملی و بین‌المللی به عنوان نمایندگان جامعه بانوان پاکدامن ورزشکار کازرون در این آیین باشکوه  حضور یافتند.

بانوان ورزشکار سرکار خانم آهون (عنوان دار مقام سوم مسابقات قهرمانی آسیا در رشته ورزشی گلبال)و سرکار خانم خورشیدی( مقام نخست پرتاب نیزه قهرمانی کشور) دو بانوی نماینده‌ی جامعه ورزش در این مراسم بودند که از سوی حسین پور مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون و مرادی معاونت محترم فرمانداری کازرون با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه بانکی مورد تشویق  و تمجید قرار گرفتند.

مدیریت اداره ورزش و جوانان کازرون با بیان اهمیت برگزاری آیین های ویژه بانوان با نگاه دقیق به زندگی بانوان اسوه ی اسلام مانند حضرت معصومه (ع) ، عفت و متانت را از جمله نقاط قوت اخلاقی بانوان پاکدامن فعال در جامعه ورزش کازرون دانست و بستر کنونی ورزش شهرستان را جهت استقبال مناسب و پاسخگویی صحیح به نیازهای ورزشی بانوان بسیار فراهم برشمرد.  

نویسنده: علیرضا گلچین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳