پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴
طی طرح مسیر همدلی، حوزه خاتم الانبیاء کوهمره نودان با همکاری بخشداری، کمیته امداد امام(ره) و آموزش و پرورش بخش نودان با سرکشی از خانواده های نیازمند به مشکلات ایشان رسیدگی کردند.

به گزارش دهداری خبرنگار کازرون نما به نقل از تنویر، فرمانده حوزه خاتم الانبیاء در گفت و گو با تنویر با اعلام این خبر اظهارداشت: یکی از وظایف مسلمان خصوصا شیعه اهل بیت(ع) این است که از احوال برادر دینی خود مطلع باشد و در تنگناها به یاری اش بشتابد.

سرکشی از خانواده های نیازمند در روستاهای بخش کوهمره نودان+ عکس

اسلام کاظمی با تاکید بر دست گیری از نیازمندان گفت: افراد توانمند و متمول باید برای فقر زدایی و ایجاد اشتغال با تمام توان پا به عرصه بگذارند و مسئولین هم باید موانع و کاغذ بازی ها را از میان بردارند.

سرکشی از خانواده های نیازمند در روستاهای بخش کوهمره نودان+ عکس

کاظمی پرداخت خمس و زکات را باعث ریشه کن شدن فقر دانست و خاطرنشان کرد: اگر همه احکام الهی را بدون کم و کاست اجرا می کردند اختلافات طبقاتی کمتر و فقر بطور کامل از بین می رفت.

سرکشی از خانواده های نیازمند در روستاهای بخش کوهمره نودان+ عکس

وی در ادامه افزود: روستاهای چکک، تره دان، پاپون علیا و پاپون سفلی 4 روستایی بودند که در طرح مسیر همدلی به آن ها سرکشی شد و تقسیم سبدکالا، ترمیم و ساخت بخشی از منزل مسکونی، لوله کشی و کمک به بیماران جهت تامین هزینه های درمان از جمله فعالیت های صورت گرفته است

سرکشی از خانواده های نیازمند در روستاهای بخش کوهمره نودان+ عکس

منبع: تنویر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳