پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
معاون آموزشی دانشگاه آزاد کازرون خبر داد:
پروژه سرای سالمندان گامی در مسیر بهبود کیفیت زندگی سالمندان و سلامتی آنان بوده که با همکاری سازمان بهزیستی شیراز صورت گرفته است.

به گزارش کازرون نما، دکتر مختار مختاری با بیان اینکه انجمن دانشجویان پزشکی واحد کازرون در جلساتی با بهره‎گیری از دانش خود و نیز با کمک کارشناسان روان‌شناسی در زمینه ایجاد ارتباط با سالمندان بسیار مفید و مؤثر بوده است، اظهار کرد: اجرای اینگونه برنامه‎های متنوع، شاد و مشاوره‌ای موجب تقویت روحیه سالمندان می‌شود و این تلاش‌ها قابلیت قدردانی دارد.

معاون آموزشی واحد کازرون افزود: پروژه سالمندان در دو فاز انجام گرفته است که فاز اول ارائه آموزش و خدمات روحی روانی از سوی دو نفر از روان‌شناسان گروه بوده است و فاز دوم همراه با اجرای برنامه‎های شاد و متنوع از جمله اجرای موسیقی از سوی گروه موسیقی دانشجویان که در مجموعه موجب رضایتمندی سالمندان عزیز و نیز مسئولان آسایشگاه شد.

وی اظهار کرد: انجمن دانشجویان پزشکی واحد کازرون نخستین و تنها انجمن پزشکی دانشگاه ‎آزاد اسلامی در جنوب کشور است و فعالیت‎های این انجمن در راستای اعتلای سطح سلامت و آگاهی به دانشجویان و مردم جامعه است.

مختاری گفت: انجمن پزشکی واحد کازرون در حال اجرا و راه‌اندازی کمپ پیش آگاهی سرطان به مردم و جامعه هستند و تلاش در راستای دیگر فعالیت‌های خیرخواهانه را در اولویت کاری خود دارند.

دانشجویان پزشکی واحد کازرون با برپایی ویژه‌برنامه‎ای به مدت دو روز در آسایشگاه سالمندان شهرستان شیراز موجب ارتقای سطح روحی و روانی سالمندان و ایجاد فضای صمیمانه را در آن مکان فراهم کردند.

انجمن پزشکی واحدکازرون در اردیبهشت ماه گذشته بازارچه خیریه‌ای در محیط دانشگاه برگزار کرد و با استقبال دانشجویان، کارکنان و استادان قرار گرفت.


راه‌اندازی پروژه سرای سالمندان از سوی دانشجویان پزشکی واحد کازرون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸