پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
حسین زمانی ورزشکار کازرونی و عضو تیم منتخب استان فارس توانست با نمایشی مقتدرانه شایستگی های فنی و تکنیکی خود در مسابقات قهرمانی تنیس روی میز جانبازان و معلولین زیر 23 سال ایران را نشان دهد و عنوان نخست انفرادی این مسابقات را کسب نماید.

به گزارش علیرضا گلچین خبرنگار ورزشی کازرون نما، حسین زمانی ورزشکار بااخلاق و شایسته کازرون و عضو تیم منتخب استان فارس توانست با نمایشی مقتدرانه شایستگی های فنی و تکنیکی خود در مسابقات قهرمانی تنیس روی میز جانبازان و معلولین زیر 23 سال ایران که به میزبانی مشهد مقدس در روزهای 20 لغایت 25 مرادماه با حضور 70 ورزشکار از 10 استان کشور برگزار شد  با گذر از سد رقیبان، عنوان نخست انفرادی این مسابقات را کسب نماید. تیم شایسته استان فارس نیز در مجموع تیمی توانست مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

ورزشکار شایسته کازرون  مقام نخست  مسابقات قهرمانی  پینگ پنگ جانبازان و معلولین  کشور را کسب کرد.

عباس حسین پور مدیریت اداره ورزش و جوانان کازرون  ضمن عرض تبریک به این ورزشکار شایسته در استقبال از ایشان بیان کرد: خرسندیم که ورزشکاران کازرون علیرغم درخشش در میادین ملی و بین المللی و نمایش توان فیزیکی و فنی بالای خود، سفیران شایسته ای برای فرهنگ و اخلاق بی نظیر دیار کازرون هستند. ایشان ضمن تقدیم  لوح سپاس به  حسین زمانی مبلغ یک میلیون ریال نیز به ایشان اهدا کرد.

نویسنده: علیرضا گلچین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴