پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲
به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س)
میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) مردم را در سراسر شهرستان کازرون، غرق در شادی و سرور کرد و پایگاه های مقاومت بسیج حوزه امام علی علیه السلام، با برپایی برنامه های شاد و متنوع، رضایت عموم مردم را به خود جلب کردند.

به گزارش کازرون نما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی تنویر، پایگاه مقاومت بسیج فجر مسجد جامع ملابرات با برپایی جشن باشکوهی در پارک سلمان فارسی روز دختر را گرامی داشت.

در این برنامه کلیپی (که توسط گروه هنری نردبان تهیه شده بود) در رابطه با خانواده ای بی بضاعت و چادر نشین در یکی از روستاهای کازرون اکران شد و مردم نیز با شوق تمام به یاری همشهریان خود شتافتند و در حرکتی به یاد ماندنی و خیرخواهانه کمک های نقدی و غیرنقدی خود را تقدیم این خانواده و کودکان معصومش کردند.

روز دختر در پارک سلمان فارسی کازرون به یاد ماندنی شد/ 5 نفر از چشم انتظاری بیرون آمدند

در این حرکت به یاد ماندنی هرکس هرچه در توان داشت به میان آورد تا جایی که تهیه یخچال، پنکه، بخاری، اجاق گاز، تلویزیون ال سی دی، رهن یک سال منزل در شهر کازرون و... در چند دقیقه از جانب خیرین اعلام شد و خیلی ها به اشکال دیگر دست یاری دراز کردند مثلا خانم هایی که دست بند و گوشواره طلای خود را همانجا هدیه کردند یا رستورانی که 6 ماه غذای رایگان این خانواده 5 نفره را تامین می کند.

حتی کسانی که آمده بودند برای نورپردازی مراسم، از دست مزد خود گذشتند تا در ثواب این حرکت خیر شریک باشند، جالب اینکه یکی از حضار که بنا بود، متعهد شد حمام و سرویس بهداشتی را بدون دریافت دستمزد و هزینه مصالح بسازد! خلاصه هرکس در حد وسعش یاری کرد و شب میلاد حضرت معصومه(س) جشن واقعی در پارک سلمان فارسی کازرون برپا شد.

گفتنی است که مولودی خوانی، شعر خوانی و دکلمه خوانی، پخش کلیپ، نور افشانی، مسابقه و قرعه کشی و اهداء جوایز نفیس، اجرای گروه تواشیح و اجرای تئاتر از جمله برنامه های این مراسم باشکوه بود.

نویسنده: سرویس خبر
منبع: تنویر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳