پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۸۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: اطلاع رسانی صحیح و به موقع باعث شفاف سازی و اعتماد مردم می شود

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) شهرستان کازرون، به مناسبت روز خبرنگار طی مراسمی از اصحاب رسانه و خبرگزاری‌های مستقر در شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار در کمیته امداد کازرون + عکس

پرویز شفیعی مدیر شهرستان در این مراسم گفت: کار اصحاب رسانه اطلاع رسانی و شفاف سازی و اعتماد سازی از خدمات امداد در مردم است و هرچه اطلاع رسانی دقیق‌تر و سریع تر انجام شود، میزان اعتماد مردم به امداد بیشتر خواهد شد. وی همچنین اشاره کرد که ما امدادگران مفتخریم که با 32 هزار مشترک صندوق صدقات و بیش از 5500 نفر حامی طرح اکرام و 800 نیروی معتمد و افتخاری ارتباط داریم و همگان بازوان توانمندی برای امداد هستند.

تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار در کمیته امداد کازرون + عکس

در ادامه تقدم گزارشی از وضعیت عملکرد و همکاری خبرگزاری‌ها به سمع حاضرین رساند و سپس ناصر درخشنده نمایندگی صدا و سیما و خبرگزاری ایرنا در شهرستان اظهار داشت: اخبار امداد در اولویت کار ماست و ما تمام سعی و تلاش خود را به کار می گیریم تا اخبار امداد با سرعت درج شود.

تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار در کمیته امداد کازرون + عکس

هاشمی کشکولی ازخبرگزاری فارس هم ضمن تشکر از انعکاس و ارسال به موقع اخبار کمیته امداد از شفیعی مدیر امداد به عنوان مدیر پاسخگو تشکرکرد، همچنین قاسمی از سایت خبری عصرکازرون، رحمانی از سایت کازرون خبر، ضرغام از روزنامه طلوع و ابول‌پور از شهرسبز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند. در پایان ضمن پذیرایی، هدایایی از طرف کمیته امداد امام خمینی(ره) به اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان اهدا گردید.

تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار در کمیته امداد کازرون + عکس

شایان ذکر است هم اکنون تعداد سه هفته نامه، یک روزنامه، 11 سایت خبری و دو پایگاه خبری در شهرستان، استان و کشور با کمیته امداد کازرون همکاری دارند.

تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار در کمیته امداد کازرون + عکس

نویسنده: شهریار تقدم
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
0
بسیارسپاسگذاریم اززحمات دوستان عزیروکازرون نما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴