پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
حسین پور در ضیافت شام با حضور خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای کازرون:
مراسم تجلیل از جامعه خبری و فعالان عرصه خبرگزاری کازرون در اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون برگزار شد و طی آن مدیر ورزش و جوانان شهرستان کازرون گفت: حرفه مقدس خبرنگاری از جمله مشاغل بسیار سخت و حساس جامعه است که هدفی جز تعالی امور جامعه و نزدیکی مردم و مسئولان به منظور همدلی و همزبانی آگاهانه ندارد.

به گزارش علیرضا گلچین خبرنگار ورزشی کازرون نما، دوشنبه شب مورخه 1394/05/19 از ساعت 20:30 لغایت 22:30 اداره ورزش و جوانان کازرون میزبان 36 نفر از خبرنگاران فعال در پایگاه‌های خبری، مدیر مسئولان روزنامه‌ها و نشریات و سایت های خبری شهرستان کازرون بود.

عباس حسین پور مدیریت اداره ورزش و جوانان کازرون به‌عنوان نماینده جامعه ورزش و میزبان اصلی این مراسم ضمن عرض خوش آمدگویی و تبریک روز خبرنگار بیان کرد:حرفه مقدس خبرنگاری از جمله مشاغل بسیار سخت و حساس جامعه است که هدفی جز تعالی امور جامعه و نزدیکی مردم و مسئولان به منظور همدلی و همزبانی آگاهانه ندارد.

حرفه مقدس خبرنگاری از جمله مشاغل بسیار سخت است که هدفی جز تعالی امور جامعه ندارد.

ایشان با تقدیر از جامعه خبری کازرون بدلیل تعاملات مناسب با جامعه ورزش شهرستان، گزارش عملکرد یک ماهه‌ی حضور خود را به‌عنوان مدیریت ورزش به نمایندگی از تمامی جامعه ورزش بیان کرد و دو اصل اساسی شامل اطلاع رسانی و نقد و بررسی مسئولان و مسائل جامعه را برای حرفه خبرنگاری برشمرد.

این گزارش که خود تمامی موضوعات فرهنگی، ورزشی و عمرانی ورزشی کازرون را شامل می‌شد، در دل خود خبرهای خوشایندی مبنی بر توسعه مناسب زیر ساخت‌های ورزشی در بخش‌های شهرستان و روستاهای محروم را داشت که حسین پور با بیان این خبر گفت: با جذب دو درصد بودجه نفت و گاز سهمیه ورزش شهرستان با مبلغی درحدود 400 میلیون تومان شاهد جهش مناسبی در زیر ساختهای ورزشی بخش‌های تابعه شهرستان خواهیم بود.

ایشان در بخش دیگری از گزارش خود خبر از بذرپاشی زمین چمن شماره 3 مجموعه ورزشی شهدا کازرون در مهرماه سال جاری داد و فعال نمودن بخش های روابط عمومی، امور ویژه بانوان، سیستم ارسال پیامک انبوه و نصب سیستم تلفن گویای اداره ورزش کازرون را نیز از جمله اقدامات انجام شده در یک‌ماهه ی اخیر عنوان کرد.

در ادامه خبرنگاران نیز ضمن قدردانی از مدیریت اداره ورزش کازرون بدلیل برگزاری چنین مراسم کم سابقه ای در شهرستان کازرون، نکاتی را در خصوص ارتقا سطح آگاهی بخشی امور جامعه بیان کردند.  

نویسنده: علیرضا گلچین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴