پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
به پاس قدردانی از زحمات سخت کوشان عرصه اطلاع رسانی و به یمن روز خبرنگار، نشستی دوستانه و صمیمی در عصر روز یکشنبه 1394/05/18 از ساعت 18:30 لغایت 20:30 در سالن جلسات هیات کوهنوردی واقع در ورزشگاه شهدای کازرون برگزار گردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان کازرون، دراین جلسه که رئیس اداره ورزش و جوانان، خبرنگاران، مسئولین و نمایندگان روزنامه‌ها و سایت‌های خبری شهرستان و اعضای هیات رئیسه و کارگروه روابط عمومی هیات کوهنوردی حضور داشتند، با خیر مقدم گویی و تبریک روز خبرنگار توسط یداللهی رئیس هیات کوهنوردی آغاز گردید. آقای یداللهی اظهار داشت خبرنگاران و مجموعه مطبوعات و سایت‌های اطلاع رسانی شهرستان همراهان همیشگی برنامه‌های هیات کوهنوردی بوده‌اند و رشد و تعالی این ورزش در شهرستان بدون خبررسانی به موقع این بزرگواران میسر نمی‌گردید. آقای یداللهی همچنین اظهار امیدواری نمود با تعامل و مساعدتی که مطبوعات و سایت‌های خبری شهرستان نسبت به هیات کوهنوردی دارند در آینده شاهد دستیابی به افق‌های ترقی در این ورزش باشیم.

سپس آقای حسین‌پور رئیس اداره ورزش و جوانان، روز خبرنگار را به زحمت کشان عرصه اطلاع رسانی شهرستان تبریک گفتند و از تلاش بی وقفه خبرنگاران و روزنامه نگاران شهرستان تقدیر و تشکر نمود. ایشان این حرکت را در هیأت کوهنوردی ستود و عنوان داشت: هیات کوهنوردی از هیات های موفق و پیشرو در شهرستان است که فعالیت ها و برنامه های آنان می‌تواند سرلوحه سایر هیات‌های شهرستان قرار گیرد.

حسین پور در خصوص نقش مطبوعات در توسعه ورزش اشاره داشتند که مطبوعات می‌توانند نقش پایه و محوری در همگانی ساختن ورزش، بخصوص ورزش کوهنوردی داشته باشند.  

گرامیداشت روز خبرنگار در هیات کوهنوردی

آقای محقق زاده مسئول روابط عمومی هیات کوهنوردی نیز هدف از برگزاری این نشست را علاوه بر گرامیداشت روز کوهنورد، ایجاد زمینه آشنایی اعضاء کارگروه روابط عمومی هیات با اصحاب رسانه شهرستان و آگاهی اهل رسانه از دغدغه‌های هیات کوهنوردی عنوان نمود. ایشان اشاره داشت در 4 سال گذشته با جلسات کارشناسی که اعضای هیات با کوهنوردان، سرپرستان گروههای کوهنوردی و پیشکسوتان کوهنوردی شهرستان برگزار گردید، مشکلات و مسائل ورزش کوهنوردی شناسایی و برنامه راهبردی تحت عنوان سند چشم انداز 5 ساله هیات تدوبن گردید که محورهای اصلی آن توسعه ورزش سنگنوردی، سازماندهی، ساماندهی و جوانگرایی گروه‌های کوهنوردی شهرستان بود. بخشی از این اهداف با ایجاد دیواره سنگنوردی سالنی در سالن شهدای کوی علیاء، رول کوبی مسیر سنگنوردی طبیعی در پارک طالقانی و انعقاد قرارداد با مربی سنگ نوردی سالنی از استان جامعه عمل پوشانید و امروز جوانگرایی و استقبال جوانان از این ورزش و استفاده از امکانات ایجاد شده نیاز به مساعدت، همراهی و همدلی مطبوعات شهرستان دارد.

در پایان این نشست، از خبرنگاران، خبرگزاری‌ها، روزنامه و سایت های خبری شهرستان با اهداء لوح تقدیر، قدردانی به عمل آمد.

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳