پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۸۶۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷
استاندار فارس در جلسه بخشداران استان در اقلید:
نخستین جلسه بخشداران استان فارس بامهندس افشانی استاندار جدید فارس و با حضور پررنگ بخشداران شهرستان کازرون برگزار شد. سید مجتبی علوی بخشدار بخش جره و بالاده شهرستان کازرون در این جلسه گفت: بعد از توافق امیدواری، نشاط و شادابی در جامعه موج میزند

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بخشداری جره و بالاده، دراین جلسه که مهندس رضاییان معاونت عمرانی استاندار و تعدادی از مدیران کل ستادی استانداری حضور داشتند، ابتدا مهندس موسوی مدیر کل امور اجتماعی استانداری فارس طی سخنانی و با ارایه اطلاعات و آمار نظرسنجی شده به بیان و تشریح وضعیت فرهنگی اجتماعی استان پرداخت.

وظیفه بخشداران در انتخابات فقط اجرای قانون است.

سپس مهندس افشانی استاندار جدید فارس طی سخنانی بخشداران را مجری سیاستهای عمومی دولت دانست و گفت: بخشداران باید ضمن اینکه مسولیتهای سیاسی و اجتماعی خود را در اولویت قرار دهند، برای رضایت‌مندی مردم نیز تلاش گسترده ای داشته باشند.

وظیفه بخشداران در انتخابات فقط اجرای قانون است.

 استاندار فارس معیارموفقیت بخشداران را میزان رضایت‌مندی مردم از ایشان دانست و افزود اگر بخشداری تلاش داشته باشد که کار عمرانی و آبادی و کار اقتصادی در بخش داشته باشد، حتما در حوزه اجتماعی موفق خواهد بود.
وی اضافه نمود بخشداران موظف به حمایت از دولت به طور جد می‌باشند و در انتخابات نیز فقط و فقط وظیفه اجرای قانون و صیانت از رای مردم وظیفه بخشداران می‌باشد و مهم نیست چه کسی با چه فکری رای می‌آورد.
استاندار فارس افزود: باید کاری کنیم که مردم نسبت به گذشته شادتر و با نشاط تر شوند چرا که انسان شاد و با نشاط می‌تواند خلاق باشد و برای امر توسعه قدم بردارد.

وظیفه بخشداران در انتخابات فقط اجرای قانون است.

همچنین در این جلسه مهندس سید مجتبی علوی بخشدار جره و بالاده طی سخنانی ضمن تبریک به مهندس افشانی استاندار جدید فارس و تقدیر و تشکر از ریاست محترم جمهور و وزیر کشور برای این حسن انتخاب افزود: به نمایندگی از بخشداران فارس تا حد توان از استاندار جدید و سیاست‌های ایشان حمایت می‌کنیم و مانند گذشته با تمام نیرو در خدمت دولت تدبیر و امید و اهداف و سیاست‌های آن در استان خواهیم بود 

وظیفه بخشداران در انتخابات فقط اجرای قانون است.

علوی بخشدار جره و بالاده ضمن تبریک مجدد پیروزی تیم مذاکره هسته‌ای و توافق صورت گرفته افزود: تیم مذاکره کننده ما و ملت ما از اول هم پیروز این مذاکرات بود زیرا ما با نشستن در پای میز مذاکره حسن نیت خود را به جهانیان نشان دادیم و نسبت به شفاف بودن و صلح آمیز بودن برنامه هسته‌ای‌مان اطمینان دادیم.

 بخشدار جره بالاده در جمع بخشداران استان فارس اضافه نمود الحمدلله بعد از این توافق شادابی و نشاط را در جامعه و در اذهان مردم به عینه مشاهده می‌کنیم و خورسندی مردم از این توافق و روحیه نشاط و امید و امیدواری به آینده در جامعه موج میزند.

 این همایش با طرح پرسش و سوال بخشداران و ارایه پاسخ از سوی معاون عمرانی استاندار و مدیران کل استانداری به پایان رسید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
114
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
0
1
بخشداران فارس باید خانه تکانی شوند و نیروهای بی خاصیت و تمایل به نهادهای خاص کنار گذاشته شوند
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
1
0
شما یه کم بیشتر بیا تو منطقه جره بالاده به فکر مردم باش تا از تشنگی خفه نشن نیاز نیست که از دولت تدبیر امید حمایت کنی جناب سرپرست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
1
0
احسنت بر بخشداران فعال شهرستان کازرون مخصوصا مهندس خشتی بخشدار زحمتکش قائمیه
قایمیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
0
0
جناب ناشناس ممکنه مقداری از فعالیتهای بخشدار بقول شما فعال قایمیه را بگی تا مردم هم آگاه بشن .البته ایشون در ایجاد ...,و ... که خیلی فعال هستن اما ...........
باقر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
0
0
کار بخشدار فقط تبلیغ دولت نیست بخشدار باید به مشکلات مردم از طریق دولت رسیدگی کند . والا برای مردم فرق ندارد کدام دولت حاکم است بحث روی رفع مشکلاتشان در حوزه های مختلف است بعضی دوستان گزارشات خلاف واقع و تمجید و تعریف و افراط در این عمل مد نظر دارند و فیلم تمجید و تعریف برای مدیر کل عزیز شان ارسال میکنند که مبادا مورد بی مهری قرار گیرند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳