پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
مدیر آموزش و پرورش کازرون:
مدیر آموزش‌وپرورش کازرون گفت: خبرنگاران مشارکت مردم را در امر آموزش، ساخت و تجهیز مدارس و ... ترغیب کنند چراکه مشارکت و کمک مردم در پیشرفت آموزش‌ و پرورش نقش بسزایی دارد.

به گزارش کازرون نما، مرتضی دیانتی‌نسب صبح امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران که با حضور کارکنان اداره آموزش‌ و پرورش  کازرون در کانون شهدای رضوان این شهر صورت گرفت با گرامی‌داشت 17 مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار در سخنانی اظهار داشت: قرآن بزرگ‌ترین نمونه بارز خبر آسمانی محسوب می‌شود که از سوی خداوند متعال به پیامبر بزرگوار اسلام نازل ‌شده است.

وی گفت: قرآن کریم هدهد را به‌عنوان یک خبررسان صدیق که از سوی حضرت سلیمان (ع) برای یافتن آب مأمور می‌شود مثال زده که این پرنده فرسنگ‌ها راه را تحمل می‌کند تا خبر یافتن آب را به آن حضرت می‌رساند.

مدیر آموزش‌ و پرورش کازرون تصریح کرد: کسی که دنبال خبر درست و موثق و بدون کذب و شایعه است باید مانند هدهد سختی‌ها را تحمل کند.

دیانتی‌نسب ادامه داد: امروزه به دلیل گسترش برخی فضاهای مجازی خبر دروغ و کذب به‌آسانی انتشار می‌یابد و فضای جامعه را ملتهب و غبارآلود می‌کند.

وی گفت: خبرنگاران باید حرمت قلم خود را پاس بدارند و منافع عمومی جامعه را بر منافع شخصی و جناحی خود ترجیح ندهند و آنچه را که هست بدون درشت‌نمایی و یا کوچک‌نمایی اطلاع‌رسانی کنند.

مدیر آموزش‌ و پرورش کازرون از خبرنگاران درخواست کرد مشارکت مردم را در امر آموزش، ساخت و تجهیز مدارس و ... ترغیب کنند چراکه مشارکت و کمک مردم در پیشرفت آموزش‌ و پرورش نقش بسزایی دارد.

دیانتی‌نسب در پایان به سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش اشاره کرد و افزود: این سند ترسیم نقشه راهی بوده که به اهداف راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران و چشم‌انداز و اهداف تعلیم و تربیت در افق 1404 هجری شمسی اشاره شده است.

به گزارش فارس، در این مراسم مدیر آموزش‌وپرورش کازرون از خبرنگاران و اصحاب رسانه در این شهرستان تجلیل کرد.

 

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲