پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۳۸۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۲
طیب جمعه قائمیه:
امام جمعه قائمیه گفت: پایه‌های اقتصادی کشور بر تولیدات داخلی استوار نیست و به همین دلیل تنها با لغو تحریم‌ها درمان نمی‌شود.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام قهرمان عباسی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه قائمیه با گرامی‌داشت سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) و 17 مردادماه شهادت شهید محمود صارمی به‌عنوان روز خبرنگار، اظهار داشت: حفظ و تقویت اقتدار اسلامی باید موردتوجه توده مردم و علاقمندان به سرنوشت انقلاب باشد و عوامل و عناصر و مؤلفه‌های اقتدار نظام اسلامی را بشناسیم و در تحولات داخلی و خارجی مواظب باشیم این عوامل مورد خدشه و خلل قرار نگیرد.

وی به مؤلفه‌ها در کلام امام و رهبری از جمله بصیرت و هوشمندی، وحدت و انسجام ملّی، تبعیت از رهبری و ولایت، مقاومت و ایستادگی بر اصول، خودباوری و توجه به ظرفیت‌های داخلی، تقویت سازوکارهای اقتصاد مقاومتی، داشتن روحیه مدیریت جهادی و استکبار‌ستیزی اشاره کرد و گفت: امروز ما در عرصه به نتیجه نهایی رساندن مذاکرات هسته‌ای باید از این مؤلفه‌ها نهایت بهره‌برداری را بکنیم.

عباسی تصریح کرد: توسعه و پیشرفت اقتصادی در هر کشوری مرهون سه امر مهم تولید داخلی، توزیع و قدرت صادرات مناسب، مصرف معقول و منطقی بوده که اقتصاد کشور ما در هر سه موضوع دچار چالش و آسیب‌ است.

امام‌جمعه قائمیه خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکلات مربوط به این موضوعات در داخل برطرف نشود مشکل اقتصادی پابرجاست.

عباسی افزود: تا پیش از توافق گفته می‌شد تحریم‌ها باعث مشکلات اقتصادی است اما اکنون بحث و مناظره بر سر این است که با لغو تحریم‌ها تولیدات داخلی و صادرات دچار آسیب می‌شود و این دغدغه‌ها ناشی از این است که پایه‌های اقتصادی در کشور بر تولیدات داخلی استوار نیست.

وی متذکر شد: مسئولان برای رونق اقتصادی باید بر تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی‌بر اقتصاد مقاومتی توجه ویژه داشته باشند و موانع را بررسی کنند.

 

نویسنده: سرویس سیاسی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
0
1
خوب شد که گفتی وگرنه نمیدونستیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲