پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸
شماري از خبرنگاران به شهادت رسيدند اما شهادت شهيد صارمي و همه آنهايي كه با اين شهيد به شهادت رسيدند بسيار مظلومانه بود . نقش خبرنگاران در جبهه هاي جنگ و انعكاس شجاعت ، شهامت و غيرت غيور
مردان بسيجي ، پاسداران و ارتشيان همچنين جنايات جنگي صداميان بسيار موثر و بي بديل بوده است.
شهيد صارمي و همراهانش شهيد راه خدمت و وظيفه بودند و در خانه جمهوري اسلامي مظلومانه به شهادت رسيدند . شهادت شهيد صارمي يك زنگ خطر براي همه بود كه تروريسمي كه منطقه را تهديد مي كند ، و حوشي بي رحم و مروت مي باشند كه به هيچ دين و آيين و قانوني پاي بند نيستند و هر چه مي گذرد ماهيت ددمنشانه و وحشيگرانه آنها كه داعيه اسلام و جهاد را دارند بيشتر آشكار مي شود .
يقيناً اين اقدامات تروريستي آنها بخشي از توطئه كساني است كه قصد دارند چهره واقعي اسلام و مسلمين و جهاد در راه خدا را مخدوش نمايند و بين مسلمين تفرقه اي خونين بيندازند و كاري كنند كه اختلافات بين مسلمانان به حدي شديد ، عميق و گسترده شود كه به اين سادگي ها و طي ساليان دراز قابل ترميم و تفاهم و نزديكي نباشد و چهره مسلمانان را آنقدر زشت و خشن نشان دهند كه همه از آنها متنفر گردند و اين توطئه امروز از افغانستان به سوريه ، لبنان ، عراق ، يمن ، بحرين ، پاكستان ، ليبي و ... سرايت كرده و روز به روز گسترش مي يابد و از طرفي دولتها و ملتهاي مسلم را به حدي تضعيف ، تخريب و فرسايش دهند كه ساليان دراز نتواند كمر راست كنند و روي پاي خود بايستند و اين توطئه بزرگ و وحشتناك و ضد انساني جز از استكبار جهاني به سركردگي آمريكا و صهيونيسم برخاسته نيست.
پس واضح و روشن است كه هدف استكبار جهاني در سوريه ، عراق ، يمن و ... تغيير يك رژيم و يا تغيير يك شخص يا دولت نيست بلكه تخريب چهره اسلام و جلوگيري از پيشرفت و توسعه جهان اسلام و ايجاد تفرقه و اختلاف ، برادركشي و از طرفي ايجاد امنيت ، آرامش و مصونيت اسرائيل غاصب و سلطه استكبار و صهيونيسم در كشورهاي اسلامي است.
بي ترديد موثرترين طراحان ” موساد " سازمان جاسوسي صهيونيسم ها و ” سياه" سازمان جاسوسي آمريكاست كه تروريسم را ايجاد ، سازماندهي ، هدايت و پشتيباني مي كنند.
شهادت مظلومانه شهيد صارمي ها رسواكننده ماهيت كثيف و بي رحم تروريست هاي وابسته به صهيونيسم و استكبار جهاني و نشانگر اين است كه اين تروريست هاي مزدور به هيچ قانون اسلامي ، داخلي و بين المللي پاي بند نيستند.
خبرنگاران و رسانه ها رسالت آگاهي بخشي و اطلاع رساني صادقانه بر دوش دارند كه اگر اين رسالت به خوبي انجام گيرد باعث تعميق و گسترش بيداري اسلامي خواهد شد . خبرنگاران از يك سو مي توانند اطلاعات صحيح را به جامعه عرضه دارند و باعث تعالي و آگاهي جامعه گردند و همچنين واسطه ي بسيار خوبي بين جامعه ، نظام و دولت باشند.
خبرنگاران و رسانه ها عامل بسيار موثري براي پيشگيري از فساد در جامعه مي باشند ، متاسفانه فساد در همه ابعادش موضوعي است كه مبارزه ي دائمي مي طلبد و براي مقابله با اين معضل خبرنگاران و رسانه ها مي توانند تأثير زيادي داشته باشند و در مهار و پيشگيري از آن موثر باشند.
خلاصه اين كه خبرنگاران اگر صادقانه و شجاعانه به دور از تعصبات گروهي و جناحي عمل كنند عامل مهمي براي بازدارندگي از بديها و كجي ها هستند و نقش بسيار موثري در پيشرفت و تعالي و و حدت ملي دارند.
نویسنده: علی اسدزاده
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳