پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۸۵۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳

درود زيبنده ي ختمي مرتبت محمد ص است و روح امام و روح شهيدان چون اين کلمه جايگاه خاص خودش داره.

درود به شما درود به اينا درود به اونا درود به همه ي انسان هاي شريف و خوب و مهربان و دورد به همشهريان عزيز و فهيم و غيرتمند کازروني.

ما معمولاً به افرادي که دوست شون داريم و دوست مون هستند و دوست مون دارن درود مي فرستيم و اونايي که به ما خوبي کردن يا دست مون را گرفتن يا چيزي بهمون ياد دادن درود مي فرستيم به اونايي که احوال مون را مي پرسن به اونايي که غيبت مون براشون ناراحت کننده است و اونايي که جاي خالي مطلب مون را مي بينن به يادمون مي افتن و جوياي چراهامون مي شن! درود به اونايي که در مراسم شادي مون شاد مي شن و در سربلندي مون و پيشرفت مون و موفقيت هاي مون خوشحال مي شن، درود به اون انسان هايي که وقتي بهمون زنگ مي زنن يعني تلفن مي زنن و متوجه مي شن که خوب هستيم روح شون شاد مي شه، درود به اونايي که با ناراحتي دور از جون تون توي مراسم از دست دادن آشنامون شرکت مي کنن و زير تابوت مون مي رن و درود به اونايي که از غصه دار بودن مون غصه شون مي گيره و از گرفتاري هامون بغض مي کنن!

درود به اون دوستي که راننده ي تاکسيه و از دور که مي بينت مون مي زنه روي ترمز تا نور آفتاب اذيت مون نکنه و بارش باران خيس مون نکنه و مطالب مون را با شوق و ذوق مي خونه! درود به اون قلم به دستي که وقتي مي نويسه چيزي جز حق و حقيقت نمي نويسه و رعايت ادب و احترام در نوشته هاش داره و درود به اون منتقدي که از سر اخلاص انتقاد مي کنه نه از راه تخريب! درود به اونايي که دست اندر کار نشريه ها و سايت ها ي خبري شهرستان هستند.

درود به اونايي که وقتي هم ديگه را مي بينن کلي با هم خوش و بش مي کنن و احوال خانواده و فاميل هم را مي پرسن و براي هم آرزوي موفقيت مي کنن و درود به اون انسان هايي که در حرف زدن شون و کارشون و آيندشون ان شاء ا... مي گن، درود به اون رئيس يا کارمندي که با شوق انجام وظيفه مي کنن و کار ارباب رجوع را راه مي ندازن، درود به اون کساني که حافظ امنيت و آرامش ما هستند.

درود به اون قاضي که متهم را به خاطر شکار غير مجاز پرنده جريمه ي مقاله نويسي در باره ي زندگي پرندگان را مي کنه و دورد به اونايي که با قضاوت خوب و درست حکم به رعايت عدالت و حق مي دن و درود به اون کساني که براي سرسبزي و احياي فرهنگ اين شهرستان پيشگام هستند و دل مي سوزنن.

درود به اون مؤذني که موقع اذان با صداي خوشش حال آدم را منقلب مي کنه و درود به اون کسي که وقتي بهش ميگي کمک آب دستش هست زمين مي ذاره و با سرعت مياد ببينه چه کار داري! درود به اون دوست قديمي که وقتي از يه شهري ديگه مياد کازرون اگه برا ي 5 دقيقه هم که شده يه سري بهت مي زنه تا احوالت بپرسه و درود به معرفت و مرامش و درود به اون دوستي که بهت مي گه صدات شنيدم خوشحال شدم.

درود به اون اشخاص خيري که سهميه ي فقرا و نيازمندان را از مال شون جدا مني کنن و کمک هزينه هاي تحصيلي و درماني و جهيزه و مواد غذايي را با عشق بين اونا تقسيم مي کنن و درود به خيرين مدرسه ساز و درود به اون کسي که با هزينه ي شخصي درمانگاه شبانه روزي احداث مي کنه تا همشريانش در رفاه خدمات بهداشتي و درماني باشن، درود به اون انسان هايي که اورژانس و مسجد بين راهي درست مي کنن و درود به اون کسي که تا وقتي توي شوراي شهر بود حقوقش را هديه داد براي کارهاي فرهنگي و ورزشي و درود به اونايي که به تيم هندبال شهرشون کمک مالي کردن.

درود به اون مادري که هميشه زير لب دعاي خير برات داره و درود به شرف اون پدري که براي يک لقمه نان مي ره سر فلکه تا کارگري کنه و درود به اون پاک باناني که از سحر به جمع آوري زباله هاي دست ساز ما مشغولند! درود به اون نانوايي که نون خوب و با وزن قانوني تحويل مشتري مي ده و درود به کساني که اگه يه غريبه تازه وارد به شهر، آدرسي را ازشون مي پرسه مي برن و بهش نشون مي دن و تعارفش مي کنن تا بره خون شون.

درود به تو به شما به اينا به اونا و به همه ي کازروني هايي که براي خشک شدن درياچه پريشان اشک مي ريزن و براي کم آبي دل مي سوزنن و درود به اونايي که پسآب و فاضل آب خونه شون را توي کوچه و خيابون ول نمي کنن و درود به اون آدمايي که توي ماشين شون سطل کوچک زباله گذاشتن و از پرت کردن آشغال به بيرون از خودرو خودداري مي کنن.

درود به تفکر اون انسان هايي که با منش و اقتدار و ديپلماسي جهانيان را در تواق نامه ي هسته اي به حيرت نشاندن و اميد تازه اي در دل مردم وطن باز کردن و اعتدال و ميانه روي را سرلوحه ي کارشون قرار دادن.

همه ي اينا را خدمت با سعادت تون عرض کردم اما منظورم چيز ديگه ايه و مي خوام بگم بياين از امروز بگيم درود به اون گرون فروشي که ديگه اين کار را انجام نمي ده و درود به سيگاري هايي که ترک کردن يا قصد دارن از همين الآن ترک کنن و درود به اون کلاهبرداري که ديگه کلاه را از سر کسي بر نمي داره يا ديگه کلاه بر سر کسي نمي ذاره، درود به اون دزدي که ديگه از در و ديوار کسي بالا نمي ره يعني ديگه دزدي نمي کنه و درود به اون دروغ گويي که ديگه دروغ نمي گه و هم درود به اون مال مردم خوري که اين کار را کنار گذاشته و ديگه اختلاس نمي کنه و بيت المال را مثل مال خودش حفظ و حراست مي کنه.

به اين دليل اين درود را به اين آدما مي فرستم تا در رويه ها و رفتارشون تجديد نظر کنن و درود مي گم به اون کارمندي که رشوه مي گرفته و فهميده که کار بديه و ديگه اين کار را نمي کنه! درود به کسي که بد اخلاقي مي کرده و پرخاشگري و بد حرفي و بي انظباطي، اما با شنيدن درود اين کارها را کنار گذاشته.

درود به اونايي که کسي را تخريب نمي کنن و وقتي مي خوان از خودشون يا وکيل شون يا نماينده شون يا کانديدشون بگن از محصنات و داشته ها و لياقت ها و سواد و تحصيلات و علم و ادب و تجربه اش مي گن نه اين که رقيب شون را تخريب کنن تا خودشون را خوب نشون بدن! و درود به اون کانديد و همراه کانديد و کاسه هاي داغ تر از آش کانديد که به رقيب تهمت و افترا نمي زنن و فقط از خوبي ها و ارزش هاي کانديد خودشون مي گن.

درود به اصلاح طلب ها و اصول گراها و مستقل ها و احزاب و عقايدشون که فقط قصدشون توسعه و عمران و پيشرفت کشور و نظام اسلاميه و عشق به شهرشون دارن و درود به اون تندروهاي هر دو گروه تا دست از تندرويي بردارن که قرآن مي فرمايد "حدا لامور اوسطها "

درود به شما که وقت گذاشتين و اين مطلب را خوندين، درود به شما که براي هر مطلبي که مي خوني فحش و ناسزا مي گي و درود به تو که بد و بي راه مي گي و درود به تو که نه انتقادت و نه نظر دادنت و نه پيام گذاشتنت منطقي نيست! ولي همين که مياي و مي خوني خودش کلي درود داره! تا درودي ديگر بدرود! خلاص!!

نویسنده: بهادر ریاضی
برچسب ها: کازرون ، بهادر ریاضی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
0
1
درود بر جد و آبادت مرد حسابی
تو که هیشکی رو از قلم ننداختی با مروت . فقط یادت رفت بگی درود به اونایی که کازرونین و اون سر دنیان ولی دلشون مثله یه گنجیشک واسه پس کوچه های شهرشون می تپه . راستی من تو رده بندی شما جزو کلاهبردارا بودم ولی نفهمیدم بالاخره کلاه رو باید نه برداشت یا نگذاشت تا مشمول درود ها بشیم
پاسخ ها
بهادر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
درود به شرفت
قربان قلب مهربونت که برای زادگاه خودتمی تپه
درود به شما و همه ی کازرونی هایی که از آن طرف آب و در اقصا نقاط جهان دل شون برای دیدن سر خیرات یک ذره شده
قربون کلاه سرت برم
مرحومه پروین اعتصامی می فرماید:
گفتآگه نیستی کز سر در افتادت کلاه؟
گفت در سر عقل باید بی کلاهی آر نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
0
2
درود به اون کاسبی که اشغالشون میریزن تو جوب خیابونا و هیچ وقت هم تصمیم نداره از این عادت بد دست برداره

درود به اون معامله گر ماشینی که توی خیابون 22بهمن دوبله و سوبله پارک میکنه وبیخیال ماشینهای عبوری داره برا فروشنده چونه میزنه و ککش هم نمیگزه درود وصد درود
درود به اون راکب موتوری که خودش و خانمش و دوتا بچه قد و نیم قد پس و پیش تر ک ش گذاشته و رامسید و خلاف جهت میره و میاد و اگه کسی بهش یاداوری کنه که داری کار خطر ناکی میکنی با فحش ناسزا نوازش میکنه طرف رو

درود به اون مسول شهرداری یا اداره اب و برق و مخابرات که اگه یه جای را اگه کنندندکه یه کار مثبتی انجام داده باشن
برای پر کردنش دیگه باید نظرگروه5+1را جلب بکنی تا پرش کنن

درود بر اون کارمند و رییسی که چاشنی منت را برای انجام قانونی وظایفشون یادشون نمیره
.
.
.
.
.
همشهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
0
1
بهادر خان سلام

درود به شما که همیشه با قلم مهربونی وخودمونی مطالبت رو میگی و مردم داری تو وجودت موج میزنه و کازرون رو همیشه دوست داشتی و داری ما هم دوست داریم.راستی باز هم بنویس.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
0
0
درود برشما برادر بهادر که خوب میبینی و خوب می نویسی .
همشهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
0
0
آقا بهادر خان ریاضی
سلام
سوال برخی از شما اینست که اندازه ای که دم از کازرون می زنید چرا یک کار خیر یا یک کارخانه تولیدی یا... در کازرون از شما که سرمایه دار هستید نمی بینیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷