پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۸۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
حجت الاسلام و المسلمین صمدی :
از سرگزشت حضرت موسی(ع) و بنی اسرائیل می توانیم با بسیاری از عوامل انحراف آشنا شویم و باید بدانیم که سرنوشت هر قومی به دست خودشان رقم می خورد و خوب یا بد، ثمره آنچه را که کاشته اند برداشت می کنند.
به گزارش کازرون نما، دیدار عام فرمانده ناحیه کازرون با کارکنان در محل ستاد ناحیه مقاومت بسیج برگزار گردید.

فرمانده سپاه کازرون در این نشست که با حضور کلیه نیروهای پایور این ناحیه برگزار می شد، پاسدار را در تمامی شئون حافظ انقلاب و دارای اخلاق اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: باید به برخی نکات توجه ویژه کرد برای مثال سربازان وظیفه که مدتی در یگان ما مشغول به خدمت می شوند نباید احساس کنند شخصیت آن ها کم ارزش است و باید به گونه ای رفتار شود که خود را پاسدار اصول و ارزش ها بدانند.



سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی طرح مودت در میان خانواده های پاسداران را عاملی برای نزدیک شدن دل ها و تقویت روحیه کار جمعی دانست و با تشکر از پاسدارانی که حضور جدی در این طرح دارند تاکید کرد: از دوسال قبل که این برنامه درحال برگزاری است بنده ثمره این نشست های دوستانه را به وضوح در فضای سپاه مشاهده کرده ام.

شرفی حرکت خودجوش در جهت پیشبرد اهداف انقلاب را یکی از ملاک های پاسداری عنوان کرد و ابراز داشت: باید تقدیر کنم از عزیزانی که بدون تذکر، خودشان پیش قدم می شوند تا وظایف محوله را به نحو احسن به انجام برسانند و حتی بدون هیچ چشم داشتی اگر جایی کمی و کاستی مشاهده شود با اشتیاق برای رفع آن اقدام می کنند.


وی حفاظت از آرمان های انقلاب و فراگیر کردن این اهداف را از وظایف ذاتی سپاه برشمرد و تصریح کرد: کسی که می خواهد در چنین نهادی با این اهداف بلند خدمت کند زمانی می تواند در هدفش موفق شود که خود سازی را در اولویت قرار دهد و بر نفسش مسلط باشد.


در پایان سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی به سئوالات کارکنان این ناحیه پاسخ گفت.

در ابتدای این نشست نیز مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه گفت: انحراف پیدا کردن از حق، دلایل مختلفی دارد و باید مراقب بود که با چنگ زدن به ریسمان الهی، از قرآن و ولایت فقیه جدا نیفتیم تا خود و جامعه را در مقابل خطرات و انحرافات واکسینه کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین صمدی با اشاره به آیات قرآن از سه قوم عاد، فرعون و بنی اسرائیل که مورد خشم الهی قرار گرفتند یاد کرد و عنوان داشت: برجسته ترین مصداق «المغضوب علیهم» در قرآن یهود است. تصور نکنیم صهیونیست‌ها استثنا هستند؛ این قوم از ابتدا مشکلاتی به وجود آوردند به طوری که خداوند در قرآن می‌فرماید: «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَکُونُوا کَالَّذِینَ آذَوْا مُوسَى» (احزاب/ ۶۹) مثل آنهایی که موسی(ع) را اذیت کردند، نباشید.

صمدی فقدان رهبری، تقلید کورکورانه، سوء استفاده از هنر و جهل را از عوامل انحراف در جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: از سرگزشت حضرت موسی(ع) و بنی اسرائیل می توانیم با بسیاری از عوامل انحراف آشنا شویم و باید بدانیم که سرنوشت هر قومی به دست خودشان رقم می خورد و خوب یا بد، ثمره آنچه را که کاشته اند برداشت می کنند.

منبع: تنویر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
0
1
حاجآقاتوراخداکمیبه بزرگوار بفرما تعریف کار فرهنگی رابخونه وباشما هماهنگ باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹