پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
عباس حسین‌پور خبر داد:
بعدازظهر یکشنبه مورخ 1394/05/11 جلسه‌ای با حضور مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون و 62 نفر از روسا، نایب رئیسان و دبیران هیات‌های فعال ورزشی کازرون در محل کانون رضوان برگزار شد.

به گزارش علیرضا گلچین خبرنگار ورزشی کازرون نما، این نشست با تلاوت آیاتی چند از کلام الله قرآن مجید وعرض خیر مقدم و قدردانی نسبت به حضور مدعوین از سوی مدیریت اداره ورزش و جوانان کازرون آغاز گردید.

عباس حسین پور با ارج نهادن به حضور آقایان لکی، مهربان، دهقانی از اعضاء تیم پیشکسوتان کازرون در جلسه که توانستند با  قهرمانی در رقابتهای کشتی کشور افتخار آفرینی کنند، کار آنها را عظیم و شایسته تقدیر دانست و از زحمات رضا صداقت مسئول پیشین اداره ورزش و جوانان کازرون نیز در ادامه صحبتهای خود تشکر و قدردانی کرد.

مدیریت اداره ورزش و جوانان اهداف برگزاری جلسه را تقویت تعاملات و پیشبرد و توسعه ی اهداف جامعه ورزش، بیان وظایف اصلی و قانونی هیات های ورزشی در قبال مجموعه های تحت پوشش و اداره ورزش و جوانان کازرون، توجه به امور مالی و شفافیت مالی هیات‌های ورزشی  و معرفی انتصابات جدید در حوزه ورزش دانستند و فضا را محیای حضور پیشکسوتان، نخبگان و دلسوزان ورزش توصیف کرد و به تشریح نکات اساسی و لازم الاجرا در ورزش پرداخت. این نکات شامل مواردی مانند: وظایف هیات‌های ورزشی، ایجاد تعاملات سازنده با محیط‌های داخلی و خارجی هیاتها از سوی اعضاء هیات، برنامه ریزی دقیق و طراحی هدفمند فعالیتهای فرهنگی و ورزشی، توجه دقیق به روند تحولات اجتماعی و برنامه‌های مناسبتی و ابلاغی، شفافیت مالی، بهره‌گیری از روابط عمومی مجرب، بازرسی های منظم و سرزده از مجموعه های ورزشی و کلاسهای آموزشی مربیان تحت پوشش خود، سازماندهی ورزشکاران و افزایش زمینه‌های جذب جوانان و توجه به بیمه ورزشی ورزشکاران، حمایت از مدال آوران و نخبگان، حمایت از ورزش های المپیکی ، ممانعت از فعالیت ورزش های غیر مجاز مانند تکنو و زومبا و وضعیت مالی کنونی اداره ورزش و تلاش در مسیر تقویت آن بودند  که تحقق آنها را کار تیمی موثر و حرکت در مسیر قانون و تعهد و مسئولیت پذیری دانستند.

دیگر موضوعات مورد بحث این نشست شامل تقویت بدنه ی حوزه ورزش بانوان و معرفی خانم ستونی زاده به عنوان مسئول جدید امور ورزش  بانوان و تقدیر از خانم عیسی خانی مسئول پیشین و معرفی آقای پهلوانیان بعنوان مسئول هیات انجمن های ورزشی  بود که در پایان نیز از سوی مدیریت ورزش شهرستان از آقای پناهیان (بستنی فروشی کنارتخته) برای پذیرش هزینه‌های میزبانی جلسه و پذیرایی از شرکت کنندگان تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

نویسنده: علیرضا گلچین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴