پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۳۸۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰
حمیدرضا گرامی فرماندار کازرون:
در جلسه ای که باحضور مسئولین شهرستان کازرون در محل فرمانداری تشکیل شد اعتبارات 2 در صد نفت وگاز بین ادارات دولتی و ارگانها توزیع شد .

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون، در این جلسه حمیدرضا گرامی فرماندار کازرون گفت: امسال مبلغ چهارمیلیارد و 128 میلیون تومان از دو درصد نفت گاز به شهرستان کازرون اختصاص یافته است.

وی گفت از این میزان اعتبار 50 درصد در بخش آب، راه، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و دامپزشکی هزینه خواهد  شد و 50 درصد بقیه در سایر طرحهای ادارات و ارگانها هزینه خواهد شد. فرماندار کازرون در ادامه گفت: اعتبارات در بخشهای خشت، کنارتخته، جره و بالاده و کوهمره نودان هزینه خواهد شد و دو بخش چنارشاهیجان و مرکزی چون از مناطق محروم خارج شده‌اند، اعتباری از دو درصد نفت و گاز به این دو بخش تعلق نمی‌گیرد. وی گفت: امسال اعتبارات نسبت به سال گذشته حدود 25 درصد کاهش دارد.

اعتبارات 2 در صد نفت و گاز در شهرستان کازرون توزیع شد

در حاشیه این جلسه عسکر دانشگر کارشناس معین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در گفتگویی اعلام کرد: اعتبارات امسال 2 درصد نفت و گاز استان فارس، 133 میلیارد و 600 میلون تومان است که 81 میلیارد و 700  میلیون تومان از این اعتبارات در بخش دو سوم به شهرستان‌ها اختصاص یافته است و 51 میلیارد و 900 میلیون تومان در بخش یک سوم توزیع می‌شود. وی گفت اعتبارات دو سوم به شهرستان‌های محروم استان  تعلق می‌گیرد و اعتبارات یک سوم تنها به شهرستانهایی که منابع نفتی در استان دارند تعلق میگیرد.

نویسنده: سرویس سیاسی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
1
2
متاسفانه به دلیل حب و بغض های عناصر مغرض در سال 1388 چنارشاهیجان به عنوان منطقه توسعه یافته قلمداد شد که هیچ کدام از شاخصهای توسعه راندارد
رضازاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
1
1
با سلام
بخشی که نه کارخانه و شرکت پر درآمدی داره و درآمد مردم کشاورزی و کارگری و تعداد محدودی هم کارمند با این خشکسالی چگونه از مناطق محروم خارج شده.
از لحاظ توسعه فرهنگ و آموزش عالی هم تمام بخشها دانشگاه دارند ولی این بخش که بعد از بخش مرکزی بیشترین جمعیت را دارد هیچ دانشگاه و یا مرکز آموزش عالی در این بخش تاسیس نشده. آقایان مسئولین شهرستان از عذاب الهی بترسند که دیر یا زود بر آنها نازل خواهد شد. آقای دکتر محمد صادقی نماینده محترم شهرستان نظر شما چیه؟ شما چکار کرده اید برای این بخش لطفا" به مردم جواب بدهید.


دوستان عزیز کازرون نما لطفا" پیگیری کنید که با چه ادله و برهانی این بخش از فهرست مناطق محروم خارج شده.ان شائ الله که شما از حقگویان و حق جویان هستید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲