پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۸۲۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
با تلاش پایگاه تاکتیکی اطلاعات سپاه کازرون صورت گرفت:
با تلاش پایگاه تاکتیکی اطلاعات سپاه کازرون، فردی سابقه دار که اقدام به تهدید افراد می نمود در شهرک شهید بهشتی کازرون دستگیر و یک قبضه کلت کمری در بازجویی از وی کشف شد. همچنین در عملیات دیگری فردی سابقه دار که اقدام به توزیع مشروبات الکلی خارجی می کرد در ورودی شهر کازرون (از سمت جاده شیراز) دستگیر شد.
به گزارش کازرون نما، مسئول اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج کازرون در گفت و گو با تنویر با اعلام این خبر اظهارداشت: پس از تحقیقات میدانی که توسط نیروهای پایگاه تاکتیکی اطلاعات سپاه صورت گرفت، بامداد جمعه گذشته در حالی که متهم درحال تهدید و ایجاد رعب و وحشت بود در شهرک شهید بهشتی دستگیر و در بازجویی از وی یک قبضه کلت کمری رولور 6 تیر کشف شد.
کشف یک قبضه کلت کمری رولور و 67 بطری مشروبات الکلی خارجی در کازرون

وی با اشاره به سوابق متهم گفت: این فرد 3 مورد سابقه کیفری در مواردی همچون ضرب و جرح، مواد مخدر و تهدید و ایجاد رعب و وحشت داشته و هم اکنون پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی انتقال داده شده است.

کشف یک قبضه کلت کمری رولور و 67 بطری مشروبات الکلی خارجی در کازرون

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان اجازه ایجاد نا امنی و جولان دادن اراذل و اوباش را نمی دهیم و دستگاه محترم قضا هم با عزم راسخی که در مسئولان امر دیده می شود قاطعانه با مخلین نظم و آرامش در جامعه برخورد خواهد کرد.

گفتنی است شهرستان کازرون از جمله مکان هایی است که بارها شاهد حوادث خونین به ضرب گلوله بوده است و لازم است بطور جدی اقدامات پیشگیرانه تا حصول نتیجه از جانب مسئولین مربوطه دنبال شود.

ایشان همچنین در خصوص کشفیات مشروبات الکلی از فرد دیگری اظهارداشت: پس از تحقیقات بعمل آمده متوجه ورود مشروبات الکلی توسط فردی سابقه دار با خودروی شخصی شدیم و روز جمعه گذشته در حالی که متهم قصد ورود به شهر را داشت خودروی پژو نقره ای متوقف و 55 بطری الکل خارجی از خودرو و در تحقیقات بعدی 12 بطری مشروبات الکلی از منزل وی کشف شد.

کشف یک قبضه کلت کمری رولور و 67 بطری مشروبات الکلی خارجی در کازرون

وی با اشاره به سوابق متهم گفت: این فرد 1 مورد سابقه کیفری به جرم حمل و فروش مشروبات الکلی در پرونده دارد و هم اکنون نیز پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

کشف یک قبضه کلت کمری رولور و 67 بطری مشروبات الکلی خارجی در کازرون

این مقام مسئول در پایان با ابراز تاسف از به دام افتادن جوانان در ورطه فساد خاطرنشان کرد: بسیاری از فسادها و جنایت های رخ داده در سطح شهرستان به علت عدم کنترل افراد بر اعمال و رفتار خود است و مشروبات الکلی هم یکی از موارد شایع در از خود بی خود کردن اشخاص است و خانواده ها باید دقت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند.

نویسنده: سرویس خبر
منبع: تنویر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
0
4
چه اسلحه زشت و کثیفی! فکر کنم مربوط به جنگ جهانی دوم باشه...ولی مشروبها خیلی براق و تمیزه.... یکی نیست بهشون بگه بدبختهای بیشعور، این کوفت ها رو نخورین، هزار تا مرض میگیرین، کبدتون رو از کار میندازین و خودتونو کور میکنین، برین دلستر بخورین ببینین چه حالی میده...خخخخخخخخخ
محمد
|
United States
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
1
0
درود بر سربازان گمنام مهدی فاطمه (عج)در سازمان اط سپاه پاسداران
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
1
0
خدا خیر بچه های سپاه بدهد که امنیت و ارامش را برای مردم با جان و دل فراهم میکنند،واقعا که سربازی امام زمان شایسته ی شما سبز پوشان حریم ولایت است،خدا یاور شما عزیزان در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران باشد
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
1
0
بازم خدا خیر ای پاسدارا بده که ای نبیدن شهرکو داغون میشو ،همیشه سپاه به فکر امنیت و ارامش مردم بیده ،مخصوصا اطلاعات سپاه که امیدواروم خدا و امام زمان کمکشو کنه
مله دومن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
0
1
میگم نیروی انتظامی نمیخواد برکتش کنه تا خودم بخرمش؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
0
0
اون پنج تیره نه شش تیر مربوط به جنگ جهانی دومه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷