پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۸۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸
اولین جلسه هم اندیشی بانوان داوطلب آتش نشان کازرون با مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کازرون برگزارگردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما از اسماء بادپا خبرنگار، دکتر علی پولادیان مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون، در این جلسه گفت: نیروهای داوطلب آتش‌نشان و امدادی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم مدیریت سازمان آتش‌نشانی کازرون به شمار می‌رود. چرا که این نیروهای آموزش دیده در مواقع لازم می‌توانند به عنوان مکمل امدادرسانی و نجات‌دهنده جان و مال مردم در حوادث گوناگون بوده و نیز بانوان داوطلب می‌توانند در  دستیابی به سطح بالاتر ایمنی شهری جایگاه و نقش ویژه‌ای داشته باشند.

اولین جلسه هم اندیشی بانوان داوطلب آتش نشانی بامدیر عامل این سازمان برگزار گردید

بانوان داوطلب در راستای آموزش و برگزاری مراسم 7 مهرماه، روز آتش نشان با مدیریت این سازمان هم اندیشی نمودند و به ارائه‌ی انتقادات و پیشنهادات پرداختند.

نویسنده: اسماء بادپا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
salim
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
0
0
گل بود، به سبزه هم آراسته شد...زن و آتش نشانی!!! ...عجب!...بابا زن اصلا ...جثه ظریف و روحیه لطیف یک زن که نباید تو این شغلها بیفته...این شغلها مردونست...به پیر به پیغمبر مردونست...چرا نمیخواید قبول کنید؟؟!!! حاج آقای حسینی سخنان سال قبلشون تو برنامه سمت خدا راجع به همین مسئله بود، حتی در سفری که به کازرون داشتن و در مسجد الزهرا سخنرانی کردن، باز هم بر تفکیک وظایف و شغلهای مردانه نسبت به وظایف زنانه و مادرانه تاکید کردن...بابا به خدا دین ما که کاملترین دینه به خوبی وظایف مرد و زن رو در تعالیمش گفته...اگه میخواین ثابت کنین که توانایی کارهای مردونه دارید، باشه قبول داریم...ولی کار اصلیتون رو در جامعه انجام بدید، وظیفه مادرانه و تربیت نسل صالح رو انجام بدبد. چه عزتی بالاتر و بافضیلت تر از اینکه از دامان زن، مرد به معراج برود...این روزها داریم میبینیم: زن آتش نشان، زن راننده تریلی و اتوبوس، زن راننده تاکسی، زن خلبان، زن کاپیتان کشتی ...اینجوری که پیش میره فردا دیگه مردها باید بشینن تو خونه بچه داری کنن...نصف مشکلات جامعه از زمانی شروع شد که جای مردها و زن ها تو جامعه عوض شده، ماشاالله اکثر کرسی های دانشگاه رو هم که گرفتین، نوش جونتون...ولی این وضع عاقبت نداره!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹