پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۸۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
حجت الاسلام محمدمهدي علي‌بابايي تشریح کرد:
به عنوان نمونه در موارد متعددي شاهد بوديم كه پوشش بعضی از شرکت‌کننده‌های دختر در رده سنی 9،10 و 11 سال در شب‌های بعد بهتر مي‌شد و آنها با افتخار پوشش جدید خود را به برادران روحانی‌ نشان می‌دادند.

حجت الاسلام محمدمهدي علي‌بابايي مدير روابط عمومي گروه فرهنگي ـ تبليغي سلمان فارسي در گفتگو با خبرنگار كازرون نما به تشريح فعاليت‌هاي اين گروه در پارك آزادي كازرون پرداخت. وي در اين گفتگو به اجراي سه برنامه‌ مشاوره، بازي و نقاشي توسط روحانيان عضو گروه سلمان فارسي در اين پارك اشاره كرد.

ارائه مشاوره از سوي كارشناس روان‌شناسي

 حجت الاسلام علي‌بابايي در اين رابطه گفت: يكي از خدمات گروه در پارك آزادي ارائه‌ي مشاوره عمومي توسط حجه الاسلام محمدهاشم توفیقی (کارشناس روانشناسی) بود كه در موضوعات مختلف از جمله مشکلات خانوادگی، اختلافات زناشویی، مشکلات جوانان، مسائل اعتقادی و مباحث دینی برگزار شد. این برنامه در قسمت مناسبي از پارک آزادی از ساعت 22 شب تا ساعت 1 بامداد انجام مي‌شد.

مار و پله‌ با طعم معارف اسلامي

 حجت الاسلام علي‌بابايي در ادامه به بيان يكي ديگر از خدمات گروه سلمان فارسي در پارك آزادي پرداخت و گفت: از روز نهم ماه مبارک رمضان تا پایان اين ماه (به غیر از شب‌های قدر) از ساعت 10:30 تا 12 شب در قسمتی از پارک آزادی بازي مار و پله با مضامين اسلامي براي كودكان اجرا شد. این برنامه با همکاری برادران بسیجی توسط اينجانب و حجت الاسلام مهدی رحمانی اجرا شد. در این برنامه هر شب حداقل 10 كودك در رده‌ي سنی 3 تا 15 سال شركت مي‌كردند.

مزایای این برنامه حضور خانواده‌ها برای دیدن فرزندان و انتقال معارف دینی در قالب اين بازي بود. كودكان در اين بازي مي‌بايست به سوالات روحانی مجري برنامه پاسخ مي‌دادند. در پایان نيز به تمامی شرکت کننده‌ها جوایزی و به نفر اول جایزه‌اي بزرگتر و بهتر اهدا مي‌شد.

حجت الاسلام علي‌بابايي از جمله مزایای این برنامه را ايجاد رابطه عاطفي ميان كودكان و خانواده‌ي آنها با روحانیان مستقر دانسته، به اين نكته اشاره كرد كه خانواده‌هایی که در پارک حضور داشتند اذعان مي‌داشتند که حضور روحانیان در محيط پارک ایجاد امنیت کرده است و فضای فرهنگی‌ و امني را در پارک برای خانواده‌ها  ايجاد كرده است.

مسابقه‌ي رنگ آميزي

مسئول روابط عمومي گروه سلمان فارسي در ادامه به اجراي برنامه رنگ‌آميزي نقاشی‌هاي از پيش طراحي شده از سوي کودکان 3 تا 9 سال اشاره كرد و گفت: اين نقاشی‌ها كه با مضامین دینی از قبل آماده شده بود در اختيار كودكان قرار مي‌گرفت و آنها مبادرت به رنگ‌آمیزی آنها می‌کردند. دیدن الگو‌های دینی آماده برای رنگ شدن در مدت رنگ‌آمیزی و راهنمایی و توضیح روحانی راجع به موضوع مرتبط بهترین راه انتقال معارف به رده سنی کودک و خردسال بود. در پایان اين برنامه نيز جوایزی به شرکت کننده‌ها داده می شد.

تأثيرگذاري اجراي طرح بر كودكان و نوجوانان

حجت الاسلام علي‌بابايي در بيان تاثير اجراي اين برنامه‌ها در ماه مبارك رمضان به ايجاد رابطه‌ي عاطفي ميان كودكان با برادران روحاني و انتقال معارف اسلامي در قالب اين فضاي عاطفي اشاره كرد و گفت: به عنوان نمونه در موارد متعددي شاهد بوديم كه پوشش بعضی از شرکت‌کننده‌های دختر در رده سنی 9،10 و 11 سال در شب‌های بعد بهتر مي‌شد و آنها با افتخار پوشش جدید خود را به برادران روحانی‌ نشان می‌دادند.

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
0
2
کار بسیار جالب و لازمی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷