پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۸۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
فرماندار کازرون در شورای اداری این شهرستان :
فرماندار کازرون گفت: انتقال آب به در یاچه پریشان با یک خط بطول 28 کیلومتری انجام می شود و اعتباری که برای این خط در نظر گرفته شده است 60 میلیارد تومان است که در حال پیگیری برای انتخاب پیمانکار هستند.
به گزارش کازرون نما حمیدرضا گرامی در این جلسه که هفتم مرداد برگزارشد، افزود: در این دیدار به اتفاق نماینده مردم کازرون در مجلس شورای روز دوشنبه پنجم مرداد گزارشی از وضعیت آب شرب در شهر و روستاهای کازرون ارائه شد.


گرامی ادامه داد: سرعت بخشیدن به سد نرگسی، انتقال آب به دریاچه پریشان و تامین اعتبار احداث سد چروم با وزیر نیرو مطرح شد.
فرماندار کازرون گفت: انتقال آب به در یاچه پریشان با یک خط بطول 28 کیلومتری انجام می شود و اعتباری که برای این خط در نظر گرفته شده است 60 میلیارد تومان است که در حال پیگیری برای انتخاب پیمانکار هستند.
وی ادامه داد: با احداث این خط لوله سالیانه 10 میلیون متر مکعب آب از طریق سد نرگسی به دریاچه پریشان وارد خواهد شد.
گرامی گفت: عملیات سد نرگسی تاکنون 40 در صد پیشرفت داشته است ویکی از مصوبات دولت در سفر به استان فارس است که قرار است سال 95 -96 به بهره برداری برسد.
فرماندار کازرون به بحث انتخابات اشاره کرد وگفت: مسوولان نباید از امکانات دولتی به نفع یا علیه نامزدی استفاده کند.
فرماندار کازرون همچنین گفت: امروز شاهد به بار نشستن خون شهدا با محوریت ولی فقیه و هماهنگی و انسجام دولت تدبیر و امید هستیم که این عزت وقدرت بدست آمده است تا بتوانیم شش کشور دنیا را پای میز مذاکره بنشانیم و تسلیم شوند و خواسته های مارا قبول کنند.
در ادامه حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون به سالروز اقامه اولین نماز جمعه در ایران به امامت آیت الله طالقانی و با حکم امام خمینی اشاره کرد وگفت: نماز جمعه ترویج نماز و معنویت در جامعه است و امروزدر 700 شهر وشهرک کشور نماز جمعه اقامه می شود.
وی بیان کرد: نمازجمعه تریبون نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید به اقامه نماز جمعه اهمیت داده شود.
در این جلسه حجت الاسلام لطفی دادستان عمومی وانقلاب کازرون گفت:قانونی داریم که اجازه داده است زندانی به جای تحمل حبس در ادارات وارگان ها خدمت کند وبه مردم خدمت ارائه دهد . وی گفت: هرارگانی که نیاز داشته باشد می تواند تقاضا کند تا در صورتی که زندانی شرائطش را داشته باشد حکم برای خدمت در آن اداره صادر شود.

منبع: ایرنا
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
سلام لطفا جناب سرهنگ میشه بفرمایید چرا طی 3سال گذشته حتی یک ریال اعتبار برای پروژه آبرسانی روستای جام بزرگی تخصیص داده نشده است . آیا بدلیل اینکه تمامی آرای اهالی روستا متعلق به آقای دهقان ناصرآبادی بوده ... مانع از این کار میشود ...
وعده دیدار ما روز قیامت جنب پل صراط
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹