پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰
فرماندار کازرون در جلسه شورای اداری:
فرماندار کازرون گفت: جایگاه حقوقی در شهرداری و برخی دستگاه‌های خدماتی در این شهر ضعیف بوده و همین امر باعث سوءاستفاده‌هایی شده است.

به گزارش کازرون نما، حمیدرضا گرامی بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در شورای اداری شهرستان کازرون با گرامی‌داشت سالروز نخستین نماز جمعه به ‌حکم حضرت امام (ره) در سخنانی اظهار داشت: هفته دولت در پیش است و وظیفه‌ داریم که در این هفته از زحمات و تلاش‌های دولت در سلسله‌مراتب بدون سیاه‌نمایی و یا بزرگ‌نمایی دفاع به‌حق کرده و در مناسبت‌هایی که تعریف‌شده پروژه‌های عمرانی را دنبال کنیم.

وی گفت: چنانچه کسی و یا کسانی در راستای خدمات‌دهی به مردم بخواهند قانون را زیر پا بگذارد و در کارها قصور کند علاوه بر تذکر برخورد لازم نیز با وی صورت می‌گیرد.

فرماندار کازرون به ‌صرفه‌جویی در آب و برق و سایر حامل‌های انرژی تأکید کرد و متذکر شد: با تلاشی که در بحث صرفه‌جویی آب و برق صورت گرفته باید همت شود این امر تداوم داشته باشد.

گرامی از مسئولان نهادها و ارگان‌های شهرستان کازرون خواست ارتباط خود را با نشریات و رسانه‌ها تداوم بخشند و عملکردشان را به مردم بیان کنند و از ترس انتقاد مخفی‌کاری نکنند.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم با شعار سه کلمه تدبیر، امید و اعتدال به میدان آمده بنابراین باید به‌دور از افراط‌وتفریط از زحمات و خدمات دولت دفاع کرده و شورونشاط در میان مردم ایجاد کنیم.

فرماندار کازرون تخریب، تهمت و سیاه‌نمایی را گناهی نابخشودنی دانست و افزود: برخی افراد در این شهرستان زندگی نمی‌کنند اما به خود اجازه می‌دهند هرازگاهی مطالب کذبی را در رسانه‌ها مطرح کنند که موجب ناراحتی و دلگیری مسئولان و ناامیدی مردم این شهرستان شده است.

گرامی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اداری این شهرستان درخواست کرد در بحث ارائه پروژه‌ها از بخشی‌نگری و صنفی‌نگری پرهیز کنند و کلیت را موردتوجه قرار دهند و در افتتاحیه و اختتامیه پروژه‌ها دقت لازم را داشته باشند و کاری که به سرانجام رسیده به مردم ارائه دهند.

وی راه‌اندازی بیمارستان قائمیه، تأسیسات فاضلاب کازرون، راه کازرون به فراشبند و احداث بزرگراه دشت ارژن به قائمیه و بابا میدان را ازجمله پروژه‌های مهم مصوبات سفر دولت به شهرستان کازرون برشمرد.

رئیس شورای اداری شهرستان کازرون به احداث پروژه ملی سد نرگسی اشاره کرد و افزود: پیشرفت ساخت این پروژه در حال حاضر به 40 درصد رسیده و با تمام توان ساخت آن ادامه دارد.

گرامی ادامه داد: با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان کازرون در حال حاضر 60 میلیارد تومان به خط انتقال آب به مسافت 28 کیلومتر به دریاچه پریشان اختصاص‌یافته که به‌زودی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی از مسئولان این شهرستان خواست دید بازتری را به سرمایه‌گذار داشته باشند و برای آن فرش قرمز پهن کنند و تفحص نکنند که سرمایه را از کجا آورده چراکه بررسی آن به عهده اداره اطلاعات و بازرسی و... است.

فرماندار کازرون در پایان از مدیران دستگاه‌ها و نهادها خواست از هم‌اکنون در حال و هوای انتخابات قرار نگیرند و فرصت را در خدمت‌رسانی به مردم غنیمت بدانند و به حاشیه‌ها مشغول نشوند.

 

نویسنده: سرویس سیاسی
برچسب ها: کازرون ، شورای اداری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳