پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۸۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴
در روز شنبه مورخ 3/5/94 با حضور عباس حسین‌پور مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون، نایب‌روسای هیات‌های ورزشی و جمعی از بانوان مربی و ورزشکار، جلسه تودیع و معارفه مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون در محل این اداره برگزار گردید.

به گزارش علیرضا گلچین خبرنگار کازرون نما، در این جلسه که به درخواست سرکار خانم عیسی خانی مسئول پیشین برگزار شد، فرصتی ایجاد گردید تا بانوان فعال در جامعه ورزش کازرون به تشریح مسایل جاری حاکم بر حوزه بانوان بپردازند.

عباس حسین پور ضمن تقدیر و تشکر از سرکار خانم عیسی خانی که قریب به 8 سال مسئولیت بزرگ امور ورزش بانوان را برعهده داشته، گفت: امروز در جلسه‌ای هستیم که یک مسئول با روحیه‌ای جهادی و نگاهی مثبت و به خواست خود و برای میدان دادن به جوانان خواستار تشکیل آن شده است، ولی این به معنای آن نیست که ما دیگر از توان خانم عیسی خانی و تجربیات ارزشمندشان بی‌بهره خواهیم بود بلکه همانگونه که خودشان گفته‌اند به فعالیت‌شان به عنوان یک همراه مجرب در کنار مسئول جدید امور بانوان ادامه خواهند داد.

مدیریت اداره ورزش و جوانان در بخش دیگری از مجموعه سخنان خود موضوع رعایت صحیح شئونات  اخلاقی – اسلامی، عفاف و حجاب و رعایت دقیق حدود پوشش بانوان ورزشکار، تلاش مسئولان و ورزشکاران در پرورش همسو با فضایل ناب اخلاق اسلامی در کنار پرورش جسم و رعایت صحیح قوانین در امور باشگاه داری و برگزاری مسابقات را خواستار شدند .

جلسه تودیع و معارفه مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون برگزار شد

در این جلسه از سوی اداره ورزش و جوانان سرکار خانم ستونی زاده به‌عنوان مسئول جدید امور ورزش بانوان معرفی و از زحمات ارزشمند خانم عیسی خانی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

در پایان نیز ستونی‌زاده مسئول جدید با بیان چشم انداز حوزه مسئولیتی خود، به تشریح بند های اساس نامه اجرایی ویژه ورزش بانوان پرداختند.

نویسنده: علیرضا گلچین
برچسب ها: کازرون ، ورزش بانوان
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
1
اگه زمان فرمانداری جناب الیاس محمدی بود حتما برای همکاری بیشتر بین اداره ورزش وفرمانداری آقای حسین پور خانم دهقان را انتخاب می کردند ولی حیف که جناب حسین پور همه چیز را بزودی فراموش کردند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸